گاز / شناسه خبر: 12917 / تاریخ انتشار : 1396/4/13 12:07
|
با برنامه ریزی بیش از 600 مورد آیتم تعمیراتی؛

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز گردید

با تلاش و همت کارکنان و متخصصان پالایشگاه سوم و با برنامه ریزی 603 مورد تعمیرات، عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد.

نفت امروز /با تلاش و همت کارکنان و متخصصان پالایشگاه سوم و با برنامه ریزی 603 مورد تعمیرات، عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد.

به گزارش نفت امروز ، مهدی نیکخواهی، سرپرست عملیات پالایشگاه سوم گفت : تعمیرات اساسی سال جاری بر مبنای تحلیل ریسک هر تجهیز RBI بوده و بر این اساس برنامه بازرسی فنی در فاز 4 انجام می گیرد ،Total shutdown و تعمیرات اساسی فاز 5 جهت رفع مشکلات و نشتی های بخار برنامه ریزی شده است .
نیکخواهی در ادامه گف: باپشتکار و تلاش شبانه روزی کارکنان و استمرار در تولید پایدار گاز، مدت زمان انجام تعمیرات اساسی امسال پالایشگاه سوم در بازه زمانی 21 روز محقق خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: تعداد آیتمهای تعمیرات اساسی 603 عدد می باشد که از این تعداد 148 مورد مربوط به بازرسی فنی است.
این مقام مسئول در ادامه عنوان داشت:عمده فعالیت‌های تعمیراتی سال 96 شامل اتصال خط لوله گاز ترش بین پالایشگاه چهارم و سوم، بازرسی کلیه برجها و درامهای ردیفهای گازی اول و دوم، تعویض لاین 30 اینچخروجی واحد گوگرد سازی سوم به سمت زباله سوز،تعویض کالمن Dsoseparator و همچنین تغییر متریال مسیرهای بخار برگشتی برجهای احیا آمین در ردیفهای گازی اول و دوم از کربن استیل به استنلس استیل می باشد.
سرپرست عملیات پالایش پالایشگاه سوم در پایان اظهار امیدواری کرد : امیدواریم با توکل بر عنایات خداوند، برنامه ریزی و هماهنگی های انجام گرفته و تلاش شبانه روزی کارکنان رسمی و پیمانکاری واحدهای مختلف پالایشگاه، تعمیرات اساسی امسال در کمال صحت و سلامت با ایمنی کامل و در زمان مقرر به پایان برسد.

 

کلیدواژه

آیتم تعمیراتی

پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی

تعمیرات اساسی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها