گاز / شناسه خبر: 12798 / تاریخ انتشار : 1396/3/31 12:17
|
در سه ماه ابتدای سال جاری محقق شد:

اجرای 110 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از اجرای 110 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در 3 ماه ابتدای سال جاری در این استان خبر داد

نفت امروز /به گزارش نفت امروز، سیروس شهبازی با بیان این مطلب اظهار کرد: علاوه بر 110 کیلومتر شبکه گذاری، طی این مدت در 191 کیلومتر از شبکه های اجرا شده قبلی نیز تزریق گاز انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، به تعطیلات ابتدای سال و نیز بارش زیاد باران در فصل بهار و تعطیلی پروژه‌ها به این دلایل اشاره کرد و افزود: با لحاظ این شرایط، عملکرد شرکت گاز استان در زمینه توسعه شبکه گازرسانی در سه ماه ابتدای امسال مطلوب بوده که قطعا در ادامه، اجرای پروژه های گازرسانی با شتاب بیشتری همراه خواهد بود.
وی افزود: در سه ماه اول امسال بیش از 2 هزار و  300 مورد انشعاب گاز در گستره استان نصب شده و افزون بر 3 هزار مشترک نیز به تعداد مشترکان شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه شده است.
شهبازی تصریح کرد: هم اکنون 520 هزار مشترک در استان کرمانشاه در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی از خدمات گازرسانی استفاده می کنند و مجموعا 99 درصد جمعیت شهری و 53 درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش شبکه گازرسانی هستند

 

کلیدواژه

کرمانشاه

گاز طبیعی

نرخ گاز طبیعی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها