گاز / شناسه خبر: 12705 / تاریخ انتشار : 1396/3/23 13:28
|
دبیر شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت نفت عنوان کرد:

رشد چمشگیر برنامه های قرآنی و فرهنگی در صنعت نفت

به حمدالله امور فرهنگی و برنامه های قرآنی بویژه در ماه مبارک رمضان در سالهای اخیر تقویت و توسعه چشمگیری یافته است.

نفت امروز /به گزارش نفت امروز، احمد مجیدی دبیر شورای فرهنگی و اقامه وزارت نفت همزمان با برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن کریم ویژه خانواده صنعت نفت استان گلستان که با حضور رئیس دارالقران کریم وزارت نفت،مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از کارکنان صنعت نفت گاز استان و شهروندان، درمحل آستان مبارک امام زاده عبدا... (ع) گرگان برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: در صنعت نفت سال‌هاست که به محافل قرآنی و امورات فرهنگی توجه خاصی می‌شود و برنامه‌ریزی‌های جامعی تدوین و به اجرا در آمده و در حال اجرا است .
وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مهمانان ضیافت ا... و تقدیر از متولیان برگزاری این محفل معنوی در این فضای روحانی و مقدس، با ابلاغ سلام وزیر نفت، افزود:
خوشبختانه تقویت امور فرهنگی و برنامه های قرآنی بویژه در ماه مبارک رمضان در طول سالیان اخیر به نحو مطلوبی قوت گرفته و جایگاه خاصی پیدا کرده، بر همین اساس، در سال‌های اخیر شاهدیم که این امر توسعه چشمگیری یافته که برگزاری محافل قرآنی و انس با قرآن کریم بصورت متمرکز در چند منطقه کشور نمونه هایی بارز آن است.
رئیس دارالقرآن الکریم وزارت نفت تصریح کرد: تمامی این برنامه های قرآنی مقدمه درک کتاب آسمانی قرآن کریم است و خدا را شاکریم که توفیق خدمت رسانی در محضر قرآن را به ما عنایت کرده است ضمن اینکه افتخار بزرگی است که در حال حاضر در همه استان‌های کشور فضاهای قرآنی به نحو مطلوبی حاکم شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به این که ما اکنون در ماه پرفضیلت رمضان و ماهی که در آن قرآن نازل شده، قرار داریم، لازم است اهتمام و توجه ویژه ای به این ماه به جهت مانوس شدن و استفاده از فیوضات معنوی و پر خیر و برکت آن بشود.
در این مراسم همچنین اجرای برنامه زیبای تواشیح، برنامه پرسش و پاسخ از محتوای قرآن کریم از سوی یکی از حفاظ نوجوان، تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید از سوی یکی از قاریان برجسته کشور، تجلیل از تعدادی از فرزندان همکاران که به سن تکلیف رسیده بودند، مراسم اقامه نماز جماعت به امامت حضرت آیت ا... شاهرودی نماینده خبرگان رهبری در استان گلستان و همچنین ضیافت افطار و پذیرایی از مهمانان ضیافت ا.... از ویژه برنامه های محفل انس با قرآن کریم بود که انجام شد .

     

 

کلیدواژه

دبیر شورای فرهنگی

نماز

ماه رمضان

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها