گاز / شناسه خبر: 12603 / تاریخ انتشار : 1396/1/12 16:42
|
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد:

استفاده حداکثری از فرصت‌های پس از برجام

پروژه ها و اقدامات صورت گرفته در این پالایشگاه، با رویکرد استفاده حداکثری از فرصت های پس از برجام مثل تکمیل نیروگاه برق گازی پالایشگاه بوده که به نحو احسن و با همت همه کارکنان به انجام رسیده است.

نفت امروز / سال 95  سال موفقیت آمیزی برای پالایشگاه فجرجم بود؛ چراکه تولید محصولات مختلفی را در این پالایشگاه شاهد بودیم. به گزارش نفت امروز، مهندس هادی هاشم‌زاده فرهنگ، مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم که در مراسم دیدار معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از این پالایشگاه سخن می‌گفت، ضمن ارائه گزارش مختصری از وضعیت تولید گاز پرداخت و با اشاره به برخی از موفقیت های کسب شده در سال گذشته، اظهار داشت: پروژه ها و اقدامات صورت گرفته در این پالایشگاه، با رویکرد استفاده حداکثری از فرصت های پس از برجام مثل تکمیل نیروگاه برق گازی پالایشگاه بوده که به نحو احسن و با همت همه کارکنان به انجام رسیده است.

فرهنگ در ادامه سخنان خود با اشاره به این که پایداری و استمرار در امر تولید یکی از کارهای بسیار مهم این پالایشگاه بود، گفت: در حالی که ما شاهد بدعهدی کشور ترکمنستان بودیم، ولی به نوبه خود در این پالایشگاه تلاش کردیم پایداری تولید را حفظ کنیم که خوشبختانه این امر مهم با موفقیت انجام شد. مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم خاطرنشان کرد: احداث و آغاز ساخت واحد شیرین سازی به عنوان آخرین بخش واحد LPG در سال 95 و پس از برجام انجام شد که انتظار می‌رود در سال 96، کل این مجموعه به بهره برداری کامل برسد. وی همچنین با بیان این که ما از منظر ایمنی در سال 95، هیچ گونه حادثه ای نداشتیم، تصریح کرد: این امر امکان نداشت مگر به مدد همگرایی که بین کارکنان ایجاد و باعث ایجاد جو امنیت چه به لحاظ فیزیکی و چه به لحاظ تولید شده بود.

این در حالی است که به باور مهندس فرهنگ، با اتکا به آگاهی عمومی کارکنان و همگرایی آنان، در بخش امنیت دستاوردهای خوبی برای این پالایشگاه رقم خورد و موجب شد تا پالایشگاه فجرجم در سال 95 ایمن‌تر، سالم‌تر، پاک‌تر و سبزتر باشد. وی در پایان اظهار داشت: دستاوردهای این پالایشگاه مرهون کار و تلاش و همدلی یکایک کارکنان بوده و بدین ترتیب ما در سال 96، آماده هرگونه ماموریت هستیم و اطمینان می دهیم که به نحو احسن آن را انجام دهیم.

کلیدواژه

پالایشگاه گاز فجرجم

شرکت پالایشگاه گاز فجر جم

فجر جم

هادی هاشم زاده فرهنگ

فرهنگ

نفت امروز

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها