نفت / شناسه خبر: 12464 / تاریخ انتشار : 1395/9/25 17:12
|
عضو هیئت مدیره پتروشیمی بوشهر:

واحد متانول پتروشیمی بوشهر تابستان 96 راه اندازی می‎شود

طبق برنامه قرار است تا پایان خرداد ماه 1396 واحد متانول پتروشیمی در حال ساخت بوشهر راه اندازی شود و کمپرسورها هم اکنون در حال نصب هستند.

نفت امروزعضو هیئت مدیره پتروشیمی در حال ساخت بوشهر در جریان بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از واحدهای متانول و شیرین سازی گاز این مجتمع گفت: طبق برنامه قرار است تا پایان خرداد ماه 1396 واحد متانول پتروشیمی بوشهر راه اندازی شود.

به گزارش نفت امروز از عسلویه، مرضیه شاهدایی در ادامه سفر ٢ روزه خود به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عصر روز سه شنبه، ٢٣ آذرماه، در جریان آخرین روند پیشرفت  مجتمع پتروشیمی در حال ساخت بوشهر قرار گرفت.

رضا افشین، عضو هیئت مدیره پتروشیمی در حال ساخت بوشهر در باره طرح متانول این مجتمع گفت: این طرح تاکنون 80 درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: طبق برنامه قرار است تا پایان خرداد ماه 1396 واحد متانول پتروشیمی در حال ساخت بوشهر راه اندازی شود و کمپرسورها هم اکنون در حال نصب هستند.

افشین درباره واحد شیرین سازی گاز مجتمع پتروشیمی در حال ساخت بوشهر گفت: این واحد در زمینی به مساحت 10 هزار هکتار زمین در حال ساخت است و از نظر مهندسی، خرید و نصب تجهیزات 79 درصد پیشرفت دارد.

عضو هیئت مدیره مجتمع پتروشیمی بوشهر افزود: طبق برآوردها واحد شیرین سازی گاز تا پایان امسال افتتاح می شود و از یک ماه آینده نیز بخشی از عایق کاری‎ها را آغاز می کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران به همراه مدیران ارشد این شرکت، در سفری ٢ روزه (22 و 23 آذرماه) برای بازدید از روند پیشرفت طرحهای پتروشیمی و همچنین روند اجرایی مسئولیتهای اجتماعی به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سفر کرده بود.

کلیدواژه

پتروشیمی بوشهر

مرضیه شاهدایی

عسلویه

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها