نفت / شناسه خبر: 12216 / تاریخ انتشار : 1395/8/17 11:00
|

جزئیات هشتمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان به تشریح هشتمین نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان پرداخت.

نفت امروز / رحیم جلیلی در تشریح وضعیت برگزاری نمایشگاه سراسری ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان گفت: در مجموع ٢٥٠ شرکت از ١٢ استان کشور در نمایشگاه حضور دارند که استان تهران با ١٢٧ واحد، خوزستان با ٤٤ واحد و اصفهان با ٢٠ واحد بیشترین آمار شرکت کنندگان را به خود اختصاص دادند.

 
وی افزود:شرکت‌هایی از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و جنوبی، فارس، البرز، کرمانشاه، مرکزی، همدان و یزد در نمایشگاه امسال حضور دارند.
 
جلیلی افزود: با تفکیک نمایشگاه سراسری ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان و نمایشگاه شرکت ملی حفاری و همچنین همزمان شدن آن با نمایشگاه نفت ابوظبی باز هم شاهد استقبال بخش خصوصی از این نمایشگاه بودیم.
 
وی همچنین از حضور پنج واحد دانش بنیان در هشتمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، دانشگاه آزاد، دانشکده نفت و پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان واحدهای دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارند.
 
جلیلی گفت: از فعالان حوزه نفت و گاز کشورهای عراق،  آلمان، کره جنوبی، ژاپن ، چین و امارات برای بازدید از نمایشگاه دعوت بعمل آمده که تاکنون ٢٠ نفر معرفی شده‌اند.
 
وی در تشریح اهمیت این نمایشگاه و تمایز آن با سایر نمایشگاه‌های استان گفت: با توجه به این که استان خوزستان پایتخت نفتی کشور است، این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
جلیلی فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال زایی موقت ناشی از برگزاری این نمایشگاه را از دیگر مزیت‌های برگزاری نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های اقتصادی این نمایشگاه سه برابر سایر نمایشگاه‌هایی است که در خوزستان برگزار می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، وی، چشم انداز این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به جایگاه مناسب آن گفت: نمایشگاه سراسری ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در فراهم آوردن فضای تبادل دانش و اطلاعات روندکار تولید کنندگان ما اثر مثبت داشته است.
 
جلیلی خاطرنشان کرد: هشتمین نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت خوزستان از هفدهم تا بیستم آبان ماه از ساعت ٩ صبح تا ٥ بعداز ظهر در محل نمایشگاه دائمی بین المللی خوزستان در اهواز دایر است که از فعالان، متخصصان و علاقمندان این حوزه برای بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.

کلیدواژه

صنعت نفت

هشتمین نمایشگاه

خوزستان

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها