نفت / شناسه خبر: 104807 / تاریخ انتشار : 1398/5/13 15:36
|

قدردانی مناطق میزبان شرکت نفت برای تامین آب شرب

اهالی روستای روزنه از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون که در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، روزانه با دو دستگاه تانکر آب آشامیدنی این روستا را تامین می‌کند، قدردانی کردند.

نفت امروز /به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، علی بالدی، دهیار روستای روزنه ضمن قدردانی از زحمات شرکت نفت و گاز کارون در آبرسانی به این روستا گفت: روزانه دو دستگاه تانکر، آب مورد نیاز روستای روزنه را تامین می‌کند که همه مردم دعاگوی مدیران این شرکت هستند و انتظار داریم خدمات شرکت نفت و گاز کارون استمرار داشته باشد.

وی افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از دو سال پیش آبرسانی به روستای روزنه را آغاز کرده است و هر سال از تیر تا دی‌ماه آب مورد نیاز در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

بالدی ادامه داد: روستای روزنه از توابع بخش غیزانیه شهرستان اهواز است که حدود ۲۰۰ نفر جمعیت دارد و امیدواریم شرکت نفت و گاز کارون در صورت امکان درباره تکمیل حسینیه و بازسازی مدرسه روستا همکاری و مساعدت کند.

دهیار روستای روزنه گفت: آب آشامیدنی و جاده آسفالته از مهم‌ترین نیازهای روستای روزنه است که امیدواریم مسئولان برای رفع این نیازها همکاری کنند.

کلیدواژه

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها