گاز / شناسه خبر: 12632 / تاریخ انتشار : 1396/3/19 19:42
|
مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛

صادرات روزانه ٢٠ هزار تن ال پی جی در بزرگترین مجتمع گازی کشور

مسعود حسنی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امروز خبر خوب برای ما این است که مدیریت ال پی جی تولید شده توسط شرکت ملی گاز به شرکت بازرگانی گاز ایران واگذار شده است.

نفت امروز /به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی وی ضمن بیان مطلب فوق، افزود: با اجرایی شدن این کار درآمدهای ارزی شرکت ملی گاز با این تصمیم افزایش پیدا خواهد کرد و راحتتر أقلام مورد نیاز خارجی را تهیه خواهید کرد.


وی ادامه داد: به این صورت روزانه حدود ٢٠ هزار تن ال پی جی در روز تولید خواهد شد که با فروش آن درآمد بسیار خوبی برای شرکت ملی گاز إیجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تا پیش از این عملا از محل فروش ال پی جی تولید شده در فازهای ٦، ٧ و ٨ و همچنین ٩ و ١٠ پارس جنوبی درآمدی برای شرکت ملی گاز به وجود نمی آمد.

مسعود حسنی تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که درآمد تمامی محصولات مانند ال پی جی، میعانات گازی و اتان و دیگر محصولاتمان مربوط به خودمان باشد.

وی ادامه داد: بهترین روز برای شرکت ملی گاز روزی است که خوراک پاالایشگاه را با قیمت واقعی از تامین کننده بخریم و محصولاتمان را هم با قیمت واقعی و مصوب صادراتی بفروشیم. شرکت ملی گاز باید با جدیت برای دستیابی به این هدف تلاش و پیگیری کند.

وی اظهار داشت: شرکت بازرگانی گاز ایران با توانمند شدن در زمینه فروش ال پی جی در دنیا می تواند علاوه بر کمک به مجتمع گاز پارس جنوبی کمک حال شرکتهای پتروشیمی که ال پی جی تولید می کنند نیز باشد. که این امر نیازمند تعامل بیشتر محتمع گاز پارس جنوبی و شرکت بازرگانی گاز ایران است.

 

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبي

گاز

افزایش قیمت ال پی جی در روسیه

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها