گاز / شناسه خبر: 12007 / تاریخ انتشار : 1395/7/26 11:04
|
در نیمه نخست امسال

مصرف ٦ میلیارد مترمکعب گاز در استان بوشهر

شرکت گاز استان بوشهر طی ٦ ماه امسال بیش از ٦ میلیارد و ٢٣٠ میلیون مترمکعب گاز به بخش های مختلف مصرف تحویل داده است.

نفت امروز / غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار کرد: از این مقدار، صنایع استان مصرف کننده بیشترین میزان گاز بوده اند.

 
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: در بازه زمانی یادشده، بیش از چهار میلیارد و ٧٦ میلیون مترمکعب گاز به مجموعه پتروشیمی های مبین شامل ١١ مجموعه از جمله پتروشیمی های زاگرس و پردیس تحویل شده است.
 
وی یادآور شد: این پتروشیمی ها در مجموع با مصرف نزدیک به ٦٦ درصد از گاز تحویلی به مشترکان، مقام نخست مصرف گاز استان را به خود اختصاص داده اند.
 
حسینی در ادامه در زمینه اهمیت گازرسانی به صنایع گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار مهمی در بخش توسعه زیرساخت های صنعتی بوده که بی شک با افزایش گازرسانی در این بخش، بستری مناسب برای پیشرفت و توسعه دو چندان و نیز ایجاد اشتغال نیروی جوان و کارآمد استان مهیا می شود.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ادامه داد: موقعیت راهبردی، ارزشمند و مناسب بوشهر برای فعالیت هرچه بیشتر صنایع کوچک و بزرگ، لزوم گازدار کردن این صنایع را بیش از پیش مطرح می سازد چراکه تحقق این امر ضمن کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه بودن، از طریق جایگزینی گاز طبیعی با دیگر حامل های انرژی، کمکی شایانی به بهبود و ارتقای محیط زیست می کند.
 
وی عنوان کرد: این شرکت با تحویل سالانه ١٢ میلیارد مترمکعب گاز به مشترکان خود، در ردیف استان های نخست کشور در زمینه فروش گاز قرار دارد که البته از این مقدار بیش از ٩٩ درصد سهم مشترکان عمده و صنعتی است.

کلیدواژه

استان بوشهر

مصرف گاز

شرکت گاز استان بوشهر

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها