گاز / شناسه خبر: 11989 / تاریخ انتشار : 1395/7/25 10:27
|
به‌زودی...

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ٢ شهر لرستان

عملیات اجرایی گازرسانی به دو شهر درب گنبد و شول آباد استان لرستان هم اکنون در مرحله مطالعه قرار دارد و در آینده نزدیک، طرحهای گازرسانی به این شهرها آغاز می شوند.

نفت امروز / حشمت الله شمس خرم آبادی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان درباره طرحهای گازرسانی روستایی گفت: هم اکنون بیشتر توان شرکت گاز استان، صرف توسعه گازرسانی به روستاهای استان می شود و امیدواریم در آینده نزدیک، جمعیت روستایی تحت پوشش شبکه گاز، افزایش چشمگیری پیدا کند.

 
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با اشاره به فعالیتهای این شرکت در ٦ ماه امسال اظهار کرد: در بازه زمانی یادشده، ٣٦٣ کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا شده است.
 
وی ادامه داد: در ٦ ماه امسال، ظرفیت پذیرش حدود ١٣ هزار مشترک ایجاد شده و هفت هزار و ٣٥٠ مشترک نیز به جمع مشترکان گاز استان افزوده شده اند.
 
شمس با اشاره به این که هم اکنون بیش از ٤٥٠ هزار مشترک گاز در استان از خدمات شرکت گاز استفاده می کنند، عنوان کرد: در ٦ ماه نخست امسال، ٦ هزار و ٥٠٠ انشعاب نیز نصب شده و انشعابات نصب شده در کل استان به بیش از ٢٢٢ هزار مورد افزایش یافته است.
 
وی یادآور شد: در ٦ ماه نخست پارسال، شرکت گاز لرستان توانست ٢٠٠ کیلومتر شبکه اجرا کند و پنج هزار و ٥٠٠ انشعاب نیز نصب کند.

کلیدواژه

گازرسانی

لرستان

درب گنبد و شول آباد

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها