گاز / شناسه خبر: 11906 / تاریخ انتشار : 1395/7/14 13:40
|

افتتاح طرح های گازرسانی به ١٣ شهرک صنعتی استان قزوین

طرح های گازرسانی به ١٣ شهرک صنعتی استان قزوین به بهره برداری رسید و از این پس، سوخت واحدهای صنعتی این شهرک ها از طریق گاز تامین می شود.

نفت امروز / اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در این باره گفت: امیدواریم با توجه به مزیت نسبی گاز طبیعی به عنوان سوختی ارزان، پاک و قابل دسترس، بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در این شهرک ها فراهم شود.

 
مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین افزود: علاوه بر این ١٣ شهرک، امسال، گازرسانی به سه شهرک صنعتی خرمدشت، حکیمیه و آبیک نیز به بهره برداری رسیده است.
 
وی تاکید کرد: گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان از جمله اولویت های این شرکت بود که این طرح همزمان با هفته دولت امسال با ٢٢٠ میلیارد ریال هزینه و با حضور استاندار به بهره برداری رسید.
 
بوشهری، همچنین با اشاره به این که دو شهرک صنعت معلم کلایه و نیکویه نیز در آینده نزدیک به شبکه متصل خواهند شد، افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، با تکمیل شدن طرح گازرسانی به منطقه الموت در دهه فجر امسال، امیدواریم در سال ٩٦ شاهد گازرسانی به شهرک صنعتی معلم کلایه باشیم.
 
وی همچنین درباره گازرسانی به شهرک صنعتی کوهین نیز گفت: گازرسانی به این شهرک در مرحله کارشناسی قرار دارد و با دریافت اطلاعات لازم از سوی شرکت شهرک های صنعتی، فعالیت های لازم از سوی شرکت گاز استان قزوین انجام خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: هم اکنون دو هزار و ٣٨٠ واحد صنعتی عمده و جزء در سطح استان از مزایای گاز طبیعی برخوردارند که از این تعداد، ٥٠٠ واحد در سه سال گذشته به شبکه پیوسته اند.

کلیدواژه

طرح های گازرسانی

افتتاح

شهرک های صنعتی استان قزوین

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها