نفت / شناسه خبر: 12628 / تاریخ انتشار : 1396/2/12 00:53
|
مدیر ارشد اچ اس ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در گفتگو با نفت امروز:

نشتی آمونیاک پتروشیمی پردیس کنترل شده است/ 5 مصدوم حادثه، مداوا و مرخص شده اند

مدیر ارشد اچ اس ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: حال مصدومان حادثه نشتی رآکتور اوره شرکت پتروشیمی پردیس پس از مداوا مساعد است، و الحمدالله خطری متوجه این عزیزان نیست.

نفت امروز / مدیر ارشد اچ اس ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: حال مصدومان حادثه نشتی رآکتور اوره شرکت پتروشیمی پردیس پس از مداوا مساعد است، و الحمدالله خطری متوجه این عزیزان نیست.

بهرام دشتی نژاد با اعلام این خبر در گفتگو با نفت امروز گفت: ٣ ذَر ورودی رآکتور اوره و آمونیاک پتروشیمی پردیس ساعاتی پیش در عسلویه دچار نشتی شد، که بر اثر انتشار آمونیاک در محل، 5 نفر مصدوم شدند، که الحمدالله با امدادرسانی به موقع، این افراد تحت درمان، و حال آنان خوب گزارش شده است.

 مدیر ارشد اچ اس ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به تحت کنترل بودن نشتی آمونیاک در محل حادثه، افزود: با کنترل به موقع و خروج اضطراری پرسنل، قطع نشت آمونیاک، انتقال مسدومان به بیمارستان و بستن مسیر های منتهی به محل نشت، نشتی آمونیاک تحت کنترل است، و خطری منطقه را تهدید نمی کند.

بهرام دشتی نژاد گفت: مداوای مصدومان به صورت سرپایی صورت گرفته و نیروهای امدادی در آمادگی کامل برای رفع مشکلات احتمالی در منطقه پارس جنوبی می باشند.

مدیر ارشد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیر عامل منطقه ویژه پارس، هماهنگی و سرعت عمل نیروهای امدادی و واحدهای HSE منطقه را یکی از عوامل اصلی جلوگیری از بروز انتشار بیشتر حادثه عنوان کرد، و افزود: با همکاری و حضور به موقع نیروها، این حادثه در اولین دقایق وقوع به کنترل کامل در آمد، و نیروهای امدادی هم اکنون در حال انجام مراحل نهایی کنترلی می باشند. وی تأکید کرد: هم اکنون اوضاع منطقه کاملا تحت کنترل است.

کلیدواژه

پارس جنوبی

پتروشیمی پردیس

منطقه ویژه پارس

ایمنی

بهرام دشتی نژاد

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها