نفت / شناسه خبر: 1724 / تاریخ انتشار : 1395/6/28 09:51
|

همکاری ایران و بولیوی برای ایجاد ثبات در بازار نفت

روسای جمهوری ایران و بولیوی در دیدار با یکدیگر بر تلاش مشترک در جهت ثبات بازار نفت، قیمت عادلانه و سهم منصفانه، از جمله در اجلاس آینده تولیدکنندگان نفت در الجزایر تاکید کردند.

نفت امروز / به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دکتر حسن روحانی، دیروز در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در مارگاریتا ونزوئلا، در دیدار با اوو مورالس، رئیس جمهوری بولیوی گفت: برای توسعه و تقویت همه جانبه همکاری‌های تهران و بولیوی هیچ محدودیتی وجود ندارد و تقویت این روابط همسو با علاقه و منافع ٢ ملت است.

 
رئیس جمهوری با تاکید بر آمادگی ایران برای کمک به پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای در بولیوی، افزود: علاوه بر بخش‌های دولتی، بخش‌های خصوصی ٢ کشور باید برای سرمایه گذاری و همکاری تشویق شوند و تقویت همکاری‌های بانکی می‌تواند تحرکی در این روند ایجاد کند.
 
رئیس جمهوری بولیوی نیز در این دیدار با ابراز رضایت و تمجید از عملکرد مجریان ایرانی طرح‌های اقتصادی در کشورش گفت: ما با توجه به اجرای موفق این طرح‌های اقتصادی، خواهان حضور و مشارکت بیشتر شرکت‌های ایرانی در پیشبرد طرح‌های اقتصادی و عمرانی بولیوی هستیم.
 
وی همچنین از دکتر روحانی برای شرکت در اجلاس آینده سران کشورهای عضو اوپک گازی که قرار است در ماه ژانویه سال ٢٠١٨ در کشورش برگزار شود، دعوت کرد.
 
همچنین ٢ طرف در این دیدار بر تلاش مشترک برای ثبات بازار نفت، قیمت عادلانه و سهم منصفانه، از جمله در اجلاس آینده تولیدکنندگان نفت در الجزایر تاکید کردند.

کلیدواژه

اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد

همکاری ایران و بولیوی

ایجاد ثبات در بازار نفت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها