پالایش و پخش / شناسه خبر: 158029 / تاریخ انتشار : 1402/10/7 14:46
|

پیام مدیرعامل شرکت پتروپالایش نگین لاوان به مناسبت روز صنعت پتروشیمی

نفت امروز

حسین بارگاهی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروپالایش نگین لاوان در پیامی، روز صنعت پتروشیمی را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن پیام حسین بارگاهی خطاب به کارکنان و فعالان صنعت پتروشیمی به این شرح است:

                                                    بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

هشتم دی‌ماه روز صنعت پتروشیمی، مناسبت و فرصت مغتنمی است تا از مجاهدت کم‌نظیر، تلاش بی‌وقفه و ایثارگری بی‌مثال مردان و زنانی که با کار، کوشش و همتی سترگ در صنعت بالنده پتروشیمی، به توسعه و حرکت رو به رشد چرخه ارزش‌آفرین صنعت و اقتصاد کشور کمک شایانی نموده‌اند، تجلیل و تقدیر شود.

بی‌تردید نقش صنعت پتروشیمی در کمک به رونق اقتصادی، اشتغال پایدار و کسب درآمد و ثروت برای کشور عزیزمان، نقشی بی‌بدیل و ماندگار است؛ و این مهم جز با فداکاری و سخت‌کوشی فرزندان این مرز و بوم و با اندیشه سرافرازی و سربلندی میهن پرافتخارمان، میسّر و محقق نمی‌گردید.

در سال‌های اخیر، با توسعه و پیشرفت این صنعت در گوشه گوشه ایران اسلامی، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان بوده‌ایم.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان سال رشد تولید و مهار تورم نام‌گذاری شده است، حضور اثربخش صنعت پتروشیمی بیش از پیش نمایان و متبلور شده است.

اینجانب روز صنعت بزرگ پتروشیمی را به همکاران ارجمندم در شرکت پتروپالایش نگین لاوان و همچنین مدیران متعهد، کارکنان سخت‌کوش، کارگران عزیز، شریف و زحمتکش، و کلیه فعالان این عرصه، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، و از خداوند متعال برای مجاهدانِ همیشه پیروزِ ایرانِ آباد، سربلندی و موفقیت مسئلت می‌نمایم.

                                                            حسین بارگاهی
                                                مدیرعامل و نائب‌رئیس هیئت مدیره

کلیدواژه

روز صنعت پتروشیمی

8 دی

حسین بارگاهی

شرکت پتروپالایش نگین لاوان

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار