نفت / شناسه خبر: 136575 / تاریخ انتشار : 1400/6/15 20:44
|

آخرین لوله نورد استریم۲ روسیه جوش داده شد

اپراتور پروژه روسی ، Nord Stream 2 AG ، روز دوشنبه گفت: آخرین لوله پروژه خط لوله نورد استریم 2 جوش داده شده و به بستر دریای بالتیک فرو می‌رود.

به گزارش نفت امروز به نقل از راشاتودی، به گفته این شرکت، بخش آلمانی به بخش دانمارک خط لوله به هم متصل می‌شود. اقدامات تکمیلی، با هدف بهره برداری از خط لوله تا پایان سال 2021 ادامه خواهد داشت.

در بیانیه مطبوعاتی این شرکت آمده است: "در 6 سپتامبر 2021 ، متخصصان در فورتونا آخرین لوله دو رشته خط لوله Nord Stream 2 را جوش دادند." در مرحله بعدی بخشی از لوله که از ساحل آلمان می‌آید به قسمتی که از آبهای دانمارک می‌آید متصل می‌شود.

پروژه نورد استریم 2 شامل دو خط لوله است که برای انتقال 55 میلیارد متر مکعب گاز در سال، از میدان‌های گاز سیبری در روسیه از طریق دریای بالتیک به آلمان، طراحی شده است.

این پروژه با موانع متعددی روبرو شده است و دولت آمریکا شرکت‌ها و ایالت‌های دخیل در ساخت و ساز را تهدید به تحریم کرده است.

به گفته پیمانکاران، خط لوله شمالی نیازهای بلندمدت بازار انرژی اروپا برای واردات گاز را تامین خواهد کرد. این خط لوله به بهبود امنیت، قابلیت اطمینان عرضه و تأمین گاز در شرایط اقتصادی معقول کمک خواهد کرد.

کلیدواژه

خط‌لوله گاز نورد استریم۲

نورد استریم ۲

دریای بالتیک

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها