نفت / شناسه خبر: 135736 / تاریخ انتشار : 1400/4/8 16:25
|

داغ نفت کالیفرنیا برای تغییرات اقلیمی

بر اساس گزارش جدیدی که امروز توسط مرکز تنوع بیولوژیکی منتشر شده ، نفت تولید شده در کالیفرنیا یکی از مخرب ترین ها در کره زمین است و شرایط به سرعت در حال بدتر شدن است.

به گزراش نفت امروز براساس گزارش جدید منتشر شده توسط Biological Diversity Staf  به طور متوسط ​​، نفت کالیفرنیا بیشتر از بقیه فراورده های تصفیه شده در این ایالت دی اکسید کربن در هر بشکه منتشر می کند. حتی نسبت به نفت مشهور ماسه های تار کانادا که در کالیفرنیا تصفیه می شود ، بیشتر به  تغییرات اقلیمی  و گرما دامن می زند.
 
این گزارش در حالی منتشر می شود که رکورد گرما و خشکسالی غرب- شواهد گرم شدن خطرناک جهان به خاطر آلودگی سوخت های فسیلی است.
 
جان فلمینگ ، دانشمند موسسه حقوقی اقلیم مرکز و نویسنده اصلی گزارش ، گفت: "این گزارش نشان می دهد که تولید نفت به شدت کثیف در کالیفرنیا به ایجاد این شرایط جهنمی آب و هوایی کمک می کند." "نفت  کالیفرنیا کثیف تر و سنگین تر می شود ، کره زمین را بیشتر گرم می کند و برای استخراج آن به روش های آلاینده بیشتری نیاز است. این ایده که نفت کالیفرنیا به نوعی تمیزتر یا سازگار با آب و هوا است مسخره است. "
 
در اوایل سال جاری ، فرماندار گاوین نیوزوم به نهادهای نظارتی ایالتی دستور داد تا مرحله برداشت از نفت کالیفرنیا را تا سال 2045 مطالعه کنند. اما نویسنده این گزارش می گوید این سرعت کافی نیست.
 
فلمینگ گفت: " تولید فزاینده نفت برای  دو دهه و نیم دیگرفاجعه بار خواهد بود." "اگر کالیفرنیا می خواهد این امواج گرمایی با سوخت فسیلی را در طول تابستان ادامه نیابد، باید با توقف تولید نفت ، خود را به رهبری جهانی نشان دهد."
 
این گزارش  بر اساس برآورد انتشار چرخه زندگی و داده های میدان نفتی از هیئت منابع هوایی کالیفرنیا تهیه شده است.

کلیدواژه

نفت

کالیفرنیا

تغییرات اقلیمی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها