نفت / شناسه خبر: 1287 / تاریخ انتشار : 1395/5/31 10:34
|
به میزبانی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران

مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن و عترت آغاز به‎کار کرد

مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان شرکت ملی نفت ایران، مدیریت ها و واحدهای تابعه هم اکنون در حال برگزاری است.

نفت امروز / به گزارش NIOC، مرحله مقدماتی دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در ۱۵ رشته و در دو بخش خواهران و برادران صبح امروز (۳۱ مردادماه) در محل ساختمان مدیریت اکتشاف آغاز شد.

این دوره از مسابقات با حضور کارکنان شرکت ملی نفت ایران، مدیریت ها و واحدهای تابعه و خانواده های آنها در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود.
از موارد مورد آزمون می توان جزء خوانی کل قرآن کریم، حفظ موضوعی، حفظ قرآن کریم و قرائت آن و همچنین پاسخ به مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه، اذان و احکام اشاره کرد.   
گفتنی است، هر داوطلب تنها مجاز به انتخاب یک رشته بوده است. همچنین افرادی که دوره های قبل مسابقات در یکی از رشته های حفظ و قرائت قران کریم شرکت کرده و در مرحله سراسری حائز رتبه اول شده بودند تا دو سال و دارندگان رتبه دوم و سوم تا یکسال مجاز به شرکت در همان رشته نیستند.
از مهمانان حاضر در مراسم برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت می توان به جعفر مدنی زادگان، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، نوشین نجار، مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور بانوان، محسن امیریان، مدیرطرح‎های کمک به عمران مناطق نفت خیز و همچنین روحانیون معزز اشاره کرد.

کلیدواژه

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران

مرحله مقدماتی مسابقات سراسری قرآن و عترت

دومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان شرکت ملی نفت ایران

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها