نیرو / شناسه خبر: 125525 / تاریخ انتشار : 1400/3/14 04:52
|
سخنگوی صنعت نفت:

بازرسی از سازمان‌ها برای پایش مصرف انرژی

سخنگوی صنعت برق گفت: بازرسی از دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها برای اطلاع از نحوه رعایت مصرف برق و اطمینان از خاموش بودن سیستم‌های سرمایشی و روشنایی‌های غیرضرور در آن‌ها از هم اکنون آغاز شده است.

 به گزارش نفت امروز، به نقل از ایرنا، مصطفی رجبی مشهدی در هفتمین مانور برق که در مرکز پایش صنعت برق شروع بکار کرد افزود: براین اساس و پس از انجام بازرسی‌ها نسبت به قطع برق دستگاه‌ها و نهادهایی که در باره خاموشی سیستم‌های سرمایشی و روشنایی‌ها غیر ضروری کوتاهی کرده‌اند اقدام خواهد شد.

وی افزود: گزارش‌ها از تعدادی بازرسی‌ها و قطع برق دستگاه‌های اداری ‌در سراسر کشور پس از اتمام این اقدام فراگیر و جمع‌بندی به اطلاع عموم خواهد رسید.

 سخنگوی صنعت برق گفت: این برنامه که در قالب هفتمین اقدام فراگیر برق و  بدون اعلام قبلی و به صورت ضربتی، ساعتی پیش آغاز شد، با حضور بیش از ۳هزار نفر از پرسنل عملیاتی برق اجرا می شود.
رجبی مشهدی ادامه داد: هفتمین اقدام فراگیر برق با محوریت کاهش الگوی مصرف برق اداره‌ها به میزان ۵۰درصد و اطمینان از تعدیل مصارف درآنها در تعطیلات به صورت ضربتی و بدون اعلام قبلی به سایر دستگاه ها انجام می شود.
سخنگوی صنعت برق افزود: در قالب این‌اقدام فراگیر مبارزه با مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز نیز به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

کلیدواژه

سخنگوی صنعت نفت

پایش مصرف انرژی

هفتمین مانور برق

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها