نفت / شناسه خبر: 12045 / تاریخ انتشار : 1395/7/28 12:14
|

صنعت نفت باید به‎سرعت از ظرفیت قانونی الگوی جدید قراردادی بهره گیرد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت نفت باید از ظرفیت‎های الگوی جدید قراردادهای نفتی به شکل کامل و با سرعت بیشتر استفاده کند.

نفت امروز / محمدرضا نجفی درباره ظرفیت سازی وزارت نفت در دولت یازدهم برای افزایش ظرفیت تولید و صادرات اظهار کرد: انتظار می رود با ظرفیت‎های تازه قانونی مانند الگوی جدید قراردادهای نفتی که تایید شد و در اختیار وزارت نفت قرار گرفت، روند تولید و صادرات نفت خام شتاب گیرد؛ از این رو، تحقق این هدف در گرو تلاش بیشتر است.

 
وی افزود: به طور حتم، باید از ظرفیت‎های الگوی جدید قراردادهای نفتی به شکل کامل و با سرعت بیشتر استفاده شود زیرا این موضوع به حوزه کسب و کار و تجارت کشور رونق می بخشد و راهبردی برای حفظ سرمایه های موجود، ارتقا بهر‌ه‌وری و توسعه دیگر ظرفیت‎های کشور است.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: اکنون که با تلاش بزرگان و دلسوزان کشور این ظرفیت قانونی ایجاد شده نباید تاخیر کرد زیرا تعلل در این بخش جبران ناپذیر است.
 
پس از تایید مصوبه دولت در زمینه شرایط عمومی قراردادهای نفتی در هیئت تطبیق مصوبه‎های‎ دولت در مجلس و ابلاغ آن به دولت، وزارت نفت اجرای آن را آغاز کرده است.
 
مجید ناصری نژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس، پیشتر با اشاره به امضای نخستین قرارداد جدید نفتی با ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گفت: روند اجرای الگوی قراردادهای جدید نفتی آغاز خوبی داشت.

کلیدواژه

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی

صنعت نفت

الگوی جدید قراردادهای نفتی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها