شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی / شناسه خبر: 23411 / تاریخ انتشار : 1396/6/19 13:32
|
مسئول برنامه ریزی تعمیرات پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی:

کار و تلاش در واحد برنامه ریزی هیچگاه متوقف نمی شود

مسئول برنامه ریزی پالایشگاه دوم گفت: اولویت ها و اقدامات مهم تعمیراتی در عملیات تعمیرات اساسی سال جاری دقیق مورد شناسایی قرار گرفته و برنامه ریزی شده است و طبق برنامه زمان بندی شده نیز پایان خواهد

نفت امروز /مسئول برنامه ریزی پالایشگاه دوم گفت: اولویت ها و اقدامات مهم تعمیراتی در عملیات تعمیرات اساسی سال جاری دقیق مورد شناسایی قرار گرفته و برنامه ریزی شده است و طبق برنامه زمان بندی شده نیز پایان خواهد یافت.

به گزارش نفت امروز، احسان حق پرست، در ابتدا با اشاره به شروع تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم گفت: در واحد برنامه ریزی تعمیرات، هیچگاه کار و تلاش از حرکت باز نمی ایستد و روزانه موارد ثبت می گردد.

حق پرست در ادامه افزود: از ابتدای سال تا آغاز تعمیرات اساسی در واحد برنامه ریزی، درخواست کارها تعمیراتی ثبت می شود و در جلسات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم که بصورت ماهیانه برگزار می گردد مورد بررسی دقیق قرار می گیرد.

وی ادامه داد: روزانه موارد تعمیراتی به لیست اضافه می شود و در نهایت 3 الی 4 ماه قبل از آغاز عملیات تعمیرات اساسی اقدامات اجرایی مهیا می گردد.

حق پرست خاطرنشان کرد: اکنون بیش از هزار و 854 مورد تعمیراتی در بازه عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم در حال اجرا است که ماحصل اقدامات مهم واحد برنامه ریزی در طول سال می باشد.

به گفته ی حق پرست، 600 مورد تعمیراتی از سال 95 به دلیل اجرایی نشدن عملیات تعمیرات اساسی سال گذشته به موارد تعمیراتی سال جاری انتقال و اضافه شده است و امیدواریم با تلاش کارکنان این پالایشگاه تمام موارد اجرایی و نهایی گردد.

وی با اشاره به مهمترین مورد تعمیراتی پالایشگاه دوم در بازه تعمیرات اساسی امسال گفت: بزرگترین مورد تعمیراتی امسال مربوط به لاین 28 اینچ مشعل می باشد که کار بسیار بزرگی محسوب می شود.

این مقام مسئول به موارد تاثیر گذار کاهش زمان تعمیرات اساسی اشاره نمود و عنوان داشت: کاهش زمان عملیات تعمیرات اساسی در سودآوری و تولید پایدار گاز نقش بسیار مهمی دارد.

احسان حق پرست گفت: با انجام این اقدامات مهم در واحد برنامه ریزی تعمیرات پالایشگاه دوم و واحد بازرسی فنی تمام موارد پیگیری شده و از لحاظ فنی مشکلات برطرف شده و پالایشگاه دوم تولید گاز را در فصل سرمای سال با موفقیت سپری خواهد نمود.




 


 

کلیدواژه

مسئول برنامه ریزی

تعمیرات پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی:

واحد برنامه ریزی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها