شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی / شناسه خبر: 23410 / تاریخ انتشار : 1396/6/19 13:28
|
با انتصاب اعضاء کمیته سلامت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

اولین جلسه کمیته سلامت فاز 12 پارس جنوبی تشکیل شد

اولین جلسه کمیته سلامت پالایشگاه نهم در راستای اجرای مفاد دستورالعمل تشکیل کمیته سلامت مجتمع گاز پارس جنوبی با انتصاب اعضاء کمیته سلامت در این پالایشگاه برگزار شد.

نفت امروز /اولین جلسه کمیته سلامت پالایشگاه نهم در راستای اجرای مفاد دستورالعمل تشکیل کمیته سلامت مجتمع گاز پارس جنوبی با انتصاب اعضاء کمیته سلامت در این پالایشگاه برگزار شد.

به گزارش نفت امروز، محمود محمدی رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیر عامل با بیان این خبر گفت: طی احکامی، اعضاء کمیته سلامت پالایشگاه نهم توسط مدیر پالایشگاه منصوب و اولین جلسه کمیته سلامت پالایشگاه نهم در راستای اجرای مفاد دستورالعمل تشکیل کمیته سلامت مجتمع گاز پارس جنوبی و خط مشی شرکت ملی گاز ایران به ریاست مدیر پالایشگاه در سالن جلسات NIB پالایشگاه نهم برگزار گردید.

محمودی با اشاره به مهمترین موارد مطرح شده در این نشست عنوان داشت: بررسی شیوع و بروز بیماری‌های شغلی، مانند کاهش شنوایی شغلی، آسم شغلی و ...، شیوع و بروز بیماری های غیرشغلی مانند فشار خون بالا، دیابت، اختلالات چربی و ...، مسائل و مشکلات مربوط به بهداشت روانی مانند افسردگی و اضطراب، اعتیاد به مواد مخدر و ...، مسائل و مشکلات بهداشتی در مجتمع و شرکت‌های پیمانکاری زیرمجموعه، از عمده‌ترین محورهای مورد بررسی در این کمیته می باشد.

وی ادامه داد: در راستای بهبود مستمر و اقدامات پیشگیرانه در پایان جلسه نیز در خصوص مسائلی همچون کنترل و رفع مشکلات و مخاطرات بهداشتی پیمانکاران و پالایشگاه، مشکلات آمبولانس ها، طب صنعتی پیمانکاران، تغذیه و ... مصوبه‌هایی تصویب و ابلاغ گردید.

 


 

کلیدواژه

انتصاب اعضاء کمیته سلامت

پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

کمیته سلامت فاز 12 پارس جنوبی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها