پیوندها / شناسه خبر: 1597 / تاریخ انتشار : 1395/6/17 11:27
|

بازدید معاون وزیر نفت از ورزشگاه اروندان خرمشهر

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر بازدید کرد؛ این ورزشگاه تا ساعتی دیگر به طور رسمی به اداره ورزش و جوانان استان خوزستان تحویل داده می شود.

نفت امروز / علی کاردر در راس هیئتی، صبح امروز از ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر بازدید کرد.

 
ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر به همت شرکت نفت و گاز اروندان و همسو با سیاستهای مسئولیتهای اجتماعی وزارت نفت ساخته شده و از سوی این شرکت به مردم خرمشهر تقدیم شده است.
 
ورزشگاه نفت و گاز با ظرفیت ١٥ هزار نفر و مطابق با استانداردهای فیفا در زمینی به وسعت ۱۴ هکتار در ابتدای جاده خرمشهر – اهواز بنا شده و مجهز به امکانات و سالنهای مجزا، جایگاه ویژه خبرنگاران و مقامات، دوربین مداربسته، پیست دو و میدانی، اتاق تست دوپینگ، بخش اورژانس، بورد نمایش امتیازات و پارکینگ عمومی با ظرفیتی حدود ٢ هزار خودرو است و یکی از طرحهای عمرانی شرکت نفت و گاز اروندان برای ارتقای سطح سلامت، شادابی و ورزش مردم و جوانان خرمشهر به شمار می رود.
 
این ورزشگاه مطابق با استانداردهای روز فدراسیون فوتبال آسیا با تخصیص اعتباری بالغ بر ٥٢٧ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ١٣٨ هزار متر مربع در مهرماه سال ٩٠ کلید خورد و با اجرای فاز یک پروژه، عملیات تکمیلی فاز ٢ نیز با هدف حصول استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات رسمی فوتبال، در آبان ماه سال ٩٣ آغاز شد.  
 
این ورزشگاه، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور جمعی از مسئولان بلندپایه استان خوزستان و مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افتتاح شده بود و امروز بطور رسمی به اداره ورزش و جوانان استان خوزستان تحویل داده می شود.  
 

کلیدواژه

معاون وزیر نفت

ورزشگاه اروندان خرمشهر

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها