ملی حفاری / شناسه خبر: 13053 / تاریخ انتشار : 1396/4/19 11:15
|
از سوی مدیریت عملیات حفاری خشکی - 4 شرکت ملی حفاری انجام شد

حفاری و تکمیل شش حلقه چاه های نفتی در قالب پروژه های حفاری کلید در دست

مدیر عملیات حفاری خشکی - 4 شرکت ملی حفاری ایران از حفاری و تکمیل شش حلقه چاه های نفتی در سه ماه نخست امسال در قالب پروژه های حفاری کلید در دست (EPD ) خبر داد.

نفت امروز /مدیر عملیات حفاری خشکی - 4  شرکت ملی حفاری ایران از حفاری و تکمیل شش حلقه چاه های نفتی در سه ماه نخست امسال در قالب پروژه های حفاری کلید در دست (EPD ) خبر داد.

به گزارش نفت امروز احمد تمدن گفت: از این چاه ها یک حلقه توسعه ای (جدید) و پنج حلقه تعمیری تکمیلی بوده است که پس از تکمیل نهایی برای بهره برداری در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت.  

وی با اشاره به اینکه این مدیریت در مجموع 17 دکل حفاری شامل یک دستگاه فوق سنگین و 16 دستگاه سنگین در اختیار دارد، افزود: فعالیت عملیاتی این مدیریت روی پروژه های کلید در دست و به طور عمده در میادین مشترک در مناطق نفتخیز غرب و جنوب غرب کشور متمرکز است.  

تمدن اظهار کرد: هم اینک هشت دکل حفاری در میدان نفتی آزادگان جنوبی، چهار دکل در گستره فعالیت شرکت نفت و گاز اروندان در غرب کارون در استان خوزستان، دو دکل در پروژه آذر در استان ایلام و دو دستگاه در بخش خشکی میدان گازی کیش در استان هرمزگان مدار عملیات می باشند.   

مدیر عملیات حفاری خشکی - 4  شرکت ملی حفاری ایران گفت: در همین حال یک دستگاه حفاری برای انجام تعمیرات دوره ای (اورهال) به سایت بازسازی شرکت انتقال یافته است.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی کارکنان سختکوش عملیاتی و پشتیبانی این مدیریت از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه   20 هزار و 272 متر حفاری چاه ها به ثبت رسید، افزود: تمامی دستگاه های حفاری در این مجموعه با توجه به موقعیت های عملیاتی به سامانه گرداننده فوقانی، پمپ سیال سوم و سیستم کنترل پسماند جامدات مجهز هستند.

تمدن یادآور شد: در سال گذشته 26 درصد مجموع تعداد چاه های حفر شده از سوی چهار مدیریت  عملیات حفاری خشکی و دریایی شرکت به این مدیریت اختصاص داشت.

شرکت ملی حفاری ایران به منظور سرعت بخشیدن به عملیات حفاری و بالابردن توان پشتیبانی دستگاه های حفاری اقدام به ایجاد چهار مدیریت عملیات حفاری خشکی و یک مدیریت عملیات حفاری در دریا کرده است که این مدیریت ها زیر مجموعه معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری می باشند. .

کلیدواژه

مدیریت عملیات حفاری

شرکت ملی حفاری

حلقه چاه

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها