ملی حفاری / شناسه خبر: 12918 / تاریخ انتشار : 1396/4/13 12:24
|
مدیریت عملیات خشکی – 3 شرکت ملی حفاری موفق شد

حفاری، تعمیر و تکمیل 16 حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز کشور در سه ماه نخست سال

مدیر عملیات خشکی – 3 شرکت ملی حفاری ایران از حفاری، تعمیر و تکمیل 16 حلقه چاه های نفت و گاز در سه ماه نخست سال جاری در مناطق نفتخیز کشور خبر داد.

نفت امروز / مدیر عملیات خشکی – 3 شرکت ملی حفاری ایران از حفاری، تعمیر و تکمیل 16 حلقه چاه های نفت و گاز در سه ماه نخست سال جاری در مناطق نفتخیز کشور خبر داد.

به گزارش نفت امروز غلامرضا آل محمود در توضیح بیشتر در این باره گفت: از این تعداد چاه یک حلقه توسعه ای و 15 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

وی افزود: 15 حلقه از این چاه ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و یک حلقه در منطقه فعالیت شرکت نفت فلات قاره حفر و تکمیل گردیده است.

آل محمود با بیان اینکه این مدیریت 19 دکل حفاری سبک و سنگین در اختیار دارد، اظهار کرد: با کاربست این دستگاه ها از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ماه 11 هزار و 923 متر حفاری صورت گرفت که در قیاس با دوره مشابه سال گذشته یک هزار و 811 متر افزایش دارد.

مدیر عملیات خشکی – 3 شرکت ملی حفاری ایران با تقدیر از تلاش های مستمر کارکنان سختکوش این مدیریت در موقعیت های عملیاتی، گفت: در این مدت متخصصان دستگاه حفاری 75 فتح موفق شدند مراحل تعمیر و تکمیل یک حلقه چاه در میدان نفتی بی بی حکیمه را که از سوی کارفرما 60 روز پیش بینی  شده بود در مدت 56 روز به اتمام برساند.

 وی افزود: بیشترین متراژ حفاری در مدت پیش گفته به دکل حفاری 91 فتح اختصاص داشت که موفق شد عملیات حفاری یک حلقه چاه توسعه ای را به عمق دو هزار و 502 متر به ثبت برساند.

آل محمود اظهار کرد: به موازات پروسه عملیاتی فعالیت های این مدیریت، بازرسی فنی  و ایمن سازی دستگاه های حفاری نیز پیگیری و بر روی دکل های 21، 23، 50، 51، 52 و 91 فتح اعمال گردید.

مدیر عملیات خشکی – 3 شرکت ملی حفاری ایران موضوع آموزش های تخصصی را از نکات حائز اهمیت و مورد تاکید مدیریت ارشد شرکت عنوان کرد و گفت: در سه ماه اول امسال از سوی اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی برای 250 نفر از کارکنان این مدیریت 44 دوره آموزشی به مدت بیش از هفت هزار نفر ساعت برگزار شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد محسوسی داشته است.

مدیریت عملیات خشکی – 3 یکی از مدیریت های زیر مجموعه حوزه معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری است که بخش عمده فعالیت آن روی چاه های تعمیری تکمیلی تمرکز دارد. 

 

کلیدواژه

عملیات خشکی

شرکت ملی حفاری ایران

چاه های نفت و گاز

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها