ملی حفاری / شناسه خبر: 125440 / تاریخ انتشار : 1400/3/8 23:53
|
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران :

کار در شرایط کرونایی و محدودیت‌ها دشوار است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: دکل‌ها و تجهیزات حفاری با استفاده از توانمندی‌های موجود به روز رسانی می‌شوند. اما کار در شرایط کرونا و محدودیت ها دشوار است.

به گزارش نفت امروز، ایسنا نوشت:حمیدرضا گلپایگانی امروز (۸ خردادماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزآمد بودن تجهیزات همسو با ارائه خدمات در چارچوب برنامه و تعامل و مشارکت مستمر با شرکت‌های متقاضی، زمینه بهره‌وری و روند افزایشی راندمان کار را تداوم می‌بخشد.

وی افزود: در این راستا، همگرایی و هماهنگی میان مجموعه‌های صف و ستاد در تمام سطوح اعم از مدیریتی و اجرایی موجب کاهش انتظارات، بهبود کیفی و کمی کار، شتاب‌بخشی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شرکت و حضور موثر در پروژه‌های میدان‌محور به موازات اجرای برنامه‌های تعریف‌شده از سوی شرکت ملی نفت ایران می‌شود.

گلپایگانی با اشاره به اهمیت کنترل، نظارت و بازرسی فنی به عنوان ابزاری مهم در جهت ارائه کار با کیفت و کمیت بالا، گفت: تامین به موقع کالا و مواد مورد نیاز از نکات بسیار مهم در انجام کار با برنامه است که همزمان با برنامه‌های عملیاتی باید پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برنامه‌ریزی، ساماندهی کارها، استفاده مطلوب از توانمندی‌های داخلی، رفع چالش‌ها، افزایش ضریب ایمنی، استفاده از کارشناسان و متخصصان مجرب و احساس مسئولیت در مقابل شرکت از محورهای شاخصی هستند که در تحقق اهداف و حفظ جایگاه شرکت تاثیرگذار و بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه کار در شرایط سخت کرونایی و محدودیت‌ها دشوار است، افزود: در این زمینه باید از تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه کارکنان عملیاتی و خدمات فنی و تخصصی در انجام به موقع برنامه‌های پیش‌بینی شده که به طور مستقیم با تولید منابع هیدروکربوری ارتباط دارد، قدردانی کرد.

کلیدواژه

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران

کرونا

شرکت ملی حفاری ایران

تحریم

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها