پتروشیمی / شناسه خبر: 11946 / تاریخ انتشار : 1395/7/18 15:07
|

تخصیص پروپان پارس‎جنوبی به متقاضیان طرح‌های پتروشیمی بررسی شد

تخصیص پروپان تولیدی میدان گازی پارس‎جنوبی به متقاضیان طرح‌های پتروشیمی با حضور نمایندگانی از شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بررسی شد.

نفت امروز / معاونت برنامه‌ریزی و تلفیق طرح‌های مدیریت برنامه‎ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران از برگزاری جلسه‎ای با موضوع بررسی تخصیص پروپان تولیدی میدان گازی پارس جنوبی به متقاضیان طرح‌های PHD پتروشیمی خبر داد و اعلام کرد: در این جلسه مقرر شد مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، طرح‌های آینده پتروشیمی با خوراک بوتان، حجم خوراک مورد نیاز و زمان‌بندی تقریبی بهره‌برداری از این طرح‎ها را با در نظر گرفتن طرح‌های آمایش و بازار جهانی به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت اعلام کند.

 
این تصمیم با توجه به محدودیت امکان تحویل پروپان و بوتان به‎صورت مجزا به متقاضیان و لزوم رعایت ترکیب پروپان و بوتان صادراتی مطابق مشخصات استاندارد اتخاذ شده است.
 
در این زمینه مدیریت امور بین‎الملل شرکت ملی نفت ایران ضمن اعلام آمادگی برای رعایت نسبت پروپان و بوتان مصرفی طرح‌های آینده شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اعلام کرد: با رعایت سقف تخصیصی خوراک اعلام شده از سوی معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت، امکان بررسی تخصیص اضافی فازهای جدید پارس‎جنوبی نیز وجود خواهد داشت.

کلیدواژه

پروپان

بوتان

پارس‎جنوبی

طرح‌های پتروشیمی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها