پتروشیمی / شناسه خبر: 157920 / تاریخ انتشار : 1402/4/9 12:32
|

پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی خارک به مناسبت پنجاه و ششمین سالروز تاسیس پتروشیمی خارک

نفت امروزامروز، ایران اسلامی پنجاه و ششمین سالروز تاسیس یکی از مظاهر کار و تولید خود را در صنعت پتروشیمی به نظاره نشسته است.


مجموعه معظمی که اولین کارخانه LPG ایران و دومین واحد متانول ایران است و دانشکده صنعتی و پالایشکده زیست محیطی خلیج فارس.

آگاهیم که سنگ بنای این شرکت افتخار آفرین و اولین واحد LPG ایران در هشتم تیر ماه سال ۱۳۴۶ گذاشته شد تا این که در سال ۱۳۷۵ این شرکت از حیث حقوقی به صورت سهامی عام در آمد و درست دو سال پس از آن در سال ۱۳۷۷ در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد؛ تا سرانجام در سال ۱۳۷۸ با به بهره برداری رسیدن طرح احداث واحد متانول خارک بعنوان دومین متانول ایران، این برگ زرین آماده درخشش گردد و برای کسب افتخارات پیش رو خیز بردارد.

از سالروز تاسیس شرکت تا کنون، عنایت حق تعالی چون گذشته، چراغ راه‌مان بود و موفق شدیم رکوردهای متعدد در حوزه تولید را به ثبت برسانیم؛ رکوردی که در ظاهر با یک عدد نشان داده می‌شود اما در حقیقت، گوهری است که محصول ذهن و جسم بیدار همکارانی است که در گرما و در سرما، در شبکاری‌های دور از خانواده، و تولید در شرایط تحریم و از خودگذشتگی‌های بی‌حد و حصر، معنا می‌یابد‌.

شکستن رکورد سودآوری با رشد تولید و مدیریت منابع و هزینه ها نیز ارمغان درخشان دیگری بود که در این دوره توسط این خانواده تلاشگر به ثبت رسید.

برگزاری مجمع عمومی و پرداخت سود سهام در موعد اعلام شده به سهامداران گرانقدر، وظیفه‌ای است که می‌کوشیم هر سال با افزایش توان پاسخگویی به مطالبات و پیشنهادات سازنده سهامداران، گام‌های رو به جلوی خود را مستحکم‌تر برداریم تا این دانشگاه صنعتی علاوه بر سایر رسالت‌های خود، شفافیت مالی نیز چون گذشته سرلوحه خود قرار دهد.

در پایان سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی خارک را به همه سهامداران، اعضای محترم هیات مدیره مدیران، همکاران فعلی و پیشین این خانواده تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و ضمن تبریک پیشاپیش اعیاد سعید قربان و غدیر خم، آرزو می‌کنم همه ما در تمام عمر، سایه نشین مهر مولا علی علیه السلام باشیم، ان شاالله.

بهمن بهزادی
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره

کلیدواژه

پتروشیمی خارک

بهمن بهزادی

سالروز تأسیس

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها