نفت / شناسه خبر: 147337 / تاریخ انتشار : 1401/3/16 19:59
|

دیدار رئیس هیئت‌رئیسه‌ صندوق‌ها با خانواده جانباختگان و مصدومان حادثه متروپل

رئیس هیئت‌رئیسه ‌صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت پس از حضور در آبادان، مینوشهر و اهواز با شماری از خانواده‌های جانباختگان و مصدومان حادثه تلخ ساختمان متروپل که از بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت بودند دیدار کرد.

به گزارش نفت امروز به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، عبدالحسین بیات پس از حضور در آبادان ضمن ابراز همدردی با خانواده ‌های بازنشستگان و بازماندگان گرانقدر صنعت نفت که در حادثه متروپل دچار آسیب شده بودند، گفت: این حادثه غم‌بار برای همه هموطنان به‌ویژه مردم شریف خوزستان و آبادان مقاوم تلخ و عمیقا متأثر کننده بود. 

وی افزود: همه خدمتگذاران و مسئولان صندوق در خدمت خانواده‌های آسیب‌دیده هستند تا اندکی از آلام این عزیزان کم شود.

رئیس هئیت‌رئیسه صندوق‌ها در جریان این برنامه با عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان و احسان عباسپور، فرماندار آبادان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن اطلاع بیشتر از اقدام‌های انجام شده، روند بازدیدهای انجام شده را نیز بیان کرد. 

 عباس حاجی‌صادق، رئیس صندوق‌ها، عبدالله عذاری، مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان، محمد رمضانی، مدیر امور حراست و بازرسی، محسن رامین، معاون رفاه و بازنشستگی، بابک مکی‌پور، معاون مدیریت حراست و بازرسی و حجت الاسلام محمدیان دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان نیز در این بازدید رئیس هیئت‌رئیسه را همراهی کردند. 

روز دوم خردادماه ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه بخشی از ساختمان متروپل آبادان به‌طور ناگهانی فرو ریخت.

دیدار رئیس هیئت‌رئیسه‌ صندوق‌ها با خانواده جانباختگان و مصدومان حادثه متروپل

 

 

کلیدواژه

متروپل

آبادان

صنعت نفت

رئیس هیئت رئیسه صندوق های بازنشستگی نفت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها