نفت / شناسه خبر: 84431 / تاریخ انتشار : 1398/3/26 17:12
|

سفارت روسیه برای ارائه ویزا به فعالان اقتصادی ایرانی آماده است

سفیر فدراسیون روسیه در تهران گفت: سفارت فدراسیون روسیه با هدف تسهیل روابط تجاری بین فعالان اقتصادی ۲ کشور آماده ارائه ویزا به تجار ایرانی در اسرع وقت است.

نفت امروز /ژاگاریان لوان سمونوویچ روز یکشنبه در دومین همایش چشم انداز همکاری‌های تجاری و فرهنگی ایران و فدرال قفقاز شمالی فدراسیون روسیه در محل هتل اسپیناس پلاس تهران افزود: ارائه ویزا به فعالان اقتصادی به توسعه روابط بین دو کشور خواهد انجامید.

وی از آمادگی نمایندگی تجاری روسیه در تهران برای کمک به تجار ایرانی خبرداد و خاطرنشان ساخت: تجاری ایرانی می‌توانند به این ترتیب از تجربیات آنها برای توسعه فعالیت‌ها استفاده کنند.

سفیر فدراسیون روسیه گفت: اکنون برقراری روابط تجاری بین ۲ کشور بسیار راحت تر شده و فعالان اقتصادی می‌توانند از این موضوع به خوبی بهره برداری کنند.

اجلاس پانزدهم کمیسیون مشترک اقتصادی ایران - روسیه در ۹ کارگروه و سه کمیته تخصصی با حضور جمع زیادی از فعالان بخش خصوصی و دولتی بین ۲ کشور در زمینه همکاری‌های استانی، صنعت، انرژی، حمل‌ونقل، ICT و غیره برگزار خواهد شد که برقراری خط پرواز کارگو بین فرودگاه ژوکوفسکی مسکو با اصفهان، تولید مشترک واگن‌های باری، تولید مشترک توربین‌های کمتر از ۲۰ مگاوات، تولید مشترک خودروهای سنگین، صادرات گوشت از منطقه قفقاز شمالی به ایران برخی از پروژه‌های مورد علاقه شرکت‌های روس برای مذاکره با شرکت‌های ایرانی در حاشیه اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی است.

پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و فدراسیون روسیه و دومین همایش تجاری ایران و منطقه قفقاز شمالی از صبح امروز (یکشنبه) به مدت سه روز با حضور مقام‌ها و فعالان بخش خصوصی و دولتی ۲ کشور در شهرهای تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

ایرنا

کلیدواژه

سفارت روسیه

ژاگاریان لوان سمونوویچ

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها