نفت / شناسه خبر: 228371 / تاریخ انتشار : 1403/7/14 09:07
|
وزیر نفت پس از ورود به عسلویه عنوان کرد:

نگران بحران‌هایی که دشمنان انقلاب ایجاد می‌کنند نیستیم، این یک سفر کاری عادی است

وزیر نفت به همراه برخی مدیران ارشد صنعت نفت به‌منظور بازدید از پروژه‌های منطقه ویژه انرژی پارس صبح امروز (شنبه، ۱۴ مهر) وارد عسلویه شد.

نفت امروز /وزیر نفت به همراه برخی مدیران ارشد صنعت نفت به‌منظور بازدید از پروژه‌های منطقه ویژه انرژی پارس صبح امروز (شنبه، ۱۴ مهر) وارد عسلویه شد.

 

به گزارش نفت امروز، محسن پاک‌نژاد صبح روز شنبه (۱۴ مهر) با هدف بازدید از سکوها و پالایشگاه‌های پارس جنوبی، نیروگاه بعثت، پروژه‌های در حال اجرا،  بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها و برگزاری نشست با مدیران، مجریان و پیمانکاران فازهای در حال اجرا در پارس جنوبی به‌منظور تسریع در عملیات اجرایی و رفع موانع احتمالی وارد عسلویه شد.

 

وزیر نفت در حاشیه این سفر گفت: سفر به عسلویه به منظور بازید از این منطقه و قدردانی از زحمات و تلاش‌های همکارانم که در سکوها فعالیت می‌کنند و نقش تعیین کننده‌ای در تامین گاز کشور دارند انجام می‌شود.

 

وی افزود: همچنین در این سفر با مشکلاتی که ممکن است این عزیزان داشته باشند آشنا شده و درصدد رفع آنها خواهیم بود، اگرچه از گذشته نکاتی مدنظر داشته‌ام و اقدام‌هایی برای رفع مشکلات انجام شده است، اما تمایل دارم که این موضوع را مستقیما از زبان آنها شنیده تا چالش‌ها برطرف شود. همچنین می‌خواهم در این روزهای خاص قوت قلبی برای همکارانم بوده و در کنار آنها باشم.

 

پاک‌نژاد تصریح کرد: این یک بازدید عادی است، ما نگران بحران‌هایی که دشمنان انقلاب ایجاد می‌کنند نیستیم و این سفر برای ما سفری کاری و عادی محسوب می‌شود.

 

مهم‌ترین برنامه این سفر پس از بازدید از پروژه‌ها و گفت‌وگو با کارکنان عملیاتی برگزاری نشست‌های مشترک مدیران،  مجریان و پیمانکاران فازهای پارس جنوبی با وزیر نفت است،  که قرار است،  راهکارهای مناسب برای شتاب‌بخشی به اجرای این پروژه‌ها بررسی شود.

 

کلیدواژه

محسن پاک نژاد

وزیر نفت ایران

سفر وزیر نفت به عسلویه

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها