نفت / شناسه خبر: 208299 / تاریخ انتشار : 1403/6/12 10:49
|
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

کارکنان شرکت ملی نفت مجاهدان خط مقدم تولید هستند

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی از کارکنان به‌عنوان مجاهدان خط مقدم تولید یاد کرد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای انجام ماموریت‌های راهبردی این شرکت استفاده خواهد شد.

نفت امروز /مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی از کارکنان به‌عنوان مجاهدان خط مقدم تولید یاد کرد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای انجام ماموریت‌های راهبردی این شرکت استفاده خواهد شد.

 

به گزارش نفت امروز، متن پیام حمید بورد خطاب به کارکنان به شرح زیر است:

 

«خداوند متعال را شاکرم که توفیق یافته‌ام در بزرگترین مجموعه صنعتی و اقتصادی کشور انجام وظیفه نمایم و امیدوارم با همراهی همه عزیزان فعال در صنعت نفت بتوانم این رسالت مهم را به نحو شایسته به انجام رسانم.

 

از اعتماد جناب آقای مهندس پاک‌نژاد وزیر محترم نفت قدردانی می‌نمایم و موقعیت ایجاد شده را فرصتی برای خدمت به مردم عزیز ایران و خانواده ارزشمند شرکت ملی نفت ایران می‌دانم.

 

بیش از ۳۲ سال سابقه اینجانب در شرکت ملی نفت ایران موجب شده تا شناخت کاملی از صنعت نفت داشته باشم. انجام ماموریت‌های راهبردی شرکت ملی نفت ایران نیازمند همدلی و همراهی تمامی کارکنان توانمند این شرکت است و باید در این خصوص از همه ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.

 

اجرای طرح‌های کلان و استراتژیک و ماموریت‌های مهمی مانند توسعه میادین مشترک و افزایش تولید نفت و گاز، اجرای کامل طرح فشارافزایی پارس جنوبی، تکمیل فاز ۱۱ پارس جنوبی، توسعه دیپلماسی انرژی و صادرات نفت و میعانات گازی، اجرای طرح‌های نوین سرمایه‌گذاری، بهینه سازی مصرف انرژی ، تکریم منابع انسانی و رفع دغدغه‌های شغلی و معیشتی کارکنان و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی از رویکردهای مهم و اولویت‌دار شرکت ملی نفت ایران در دولت چهاردهم است.

 

امید است با اتکال به خداوند متعال و دانش و تجربه داخلی گامی ارزشمند در اعتلای شرکت ملی نفت ایران و رشد اقتصادی و صنعتی کشور عزیزمان برداریم.»

کلیدواژه

حیمد بورد

شرکت ملی نفت ایران

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها