نفت / شناسه خبر: 147691 / تاریخ انتشار : 1401/5/3 12:43
|

هدف توسعه‌ سرمایه‌گذاری‌های صندوق نفت رشد خدمات به بازنشستگان است

رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با اشاره به بعضی از اقدام‌های انجام‌شده و افق‌های پیش‌رو برای توسعه‌ خدمات و سرمایه‌گذاری‌ها گفت: توسعه سرمایه‌گذاری‌ها، زیرساخت رشد خدمات به بازنشستگان و خانواده آنهاست.

به گزارش نفت امروز به نقل از صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، عبدالحسین بیات در آستانه روز خانواده و بازنشستگان، به بعضی از اقدام‌های انجام‌شده و افق‌های پیش‌ رو برای توسعه خدمات و سرمایه‌گذاری‌ها اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته متناسب‌سازی مستمری طی دو مرحله (سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰) اجرایی و مبالغ پرداختی مربوطه از محل سود به‌دست‌آمده از شرکت‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌ها پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: کارکنان معزز صنعت نفت مانند دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سازندگی، گذر از تحریم‌ها و مقاومت، در فرایند توسعه و آبادانی کشور که هم‌اکنون نیز جاری است همواره در صف اول جبهه انقلاب اسلامی‌ حضور داشته و خواهند داشت.

رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت افزود: اکنون جمع زیادی از این عزیزان در مقام پیشکسوتان این صنعت گذر تجربه می‌کنند، بنابراین به یقین منشأ رشادت‌ها و خلاقیت‌های این عزیزان در گذر از مقاطع تاریخی یادشده محصول پرورش، آموزش و ارزش‌های دینی و ملی خانواده‌ها به‌عنوان کانون تربیت سرمایه‌های انسانی است، از این رو به شایستگی روز ۲۵ ذی‌الحجه در تقویم کشورمان با توجه به نزول آیه مبارکه «هَلْ أَتَی...» به‌عنوان روز خانواده و بازنشستگان نام‌گذاری شده است.

بیات تصریح کرد: صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در یک سال گذشته توفیق آن را داشته که نسبت به اموری مهم مانند متناسب‌سازی، مستمری و مقرری سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، بازگشایی تسهیلات وام مسکن، افزایش وام‌های قرض‌الحسنه، اهتمام جدی برای مسائل درمانی و برخی امور خدماتی مشخص در حد مقدورات قانونی، اما با حداکثر شتاب ممکن انجام وظیفه کند.

وی گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز مفتخریم که به اتفاق همکاران متخصص در حوزه فنی و اقتصادی برنامه‌های شورای عالی پروژه‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم و پیگیری کنیم که در افق ۱۴۰۲ و ۱۴۰۴ شاهد بهره‌برداری از طرح‌های با سوددهی بالا برای گروه اقتصادی صندوق‌ها باشیم زیرا نفع سرمایه‌گذاری زیرساخت توسعه خدمات به بازنشستگان و خانواده آنهاست.

 

کلیدواژه

نفت

صندوق نفت

صندوق بازنشستگی صنعت نفت

بازنشستگان

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها