نفت / شناسه خبر: 147669 / تاریخ انتشار : 1401/5/1 14:35
|

تسریع در زمان راه‌اندازی واحدهای فرایندی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی

آخرین وضعیت عملیات ساخت و راه‌اندازی دومین ردیف تصفیه گاز پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی، در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس بررسی شد.

به گزارش نفت امروز از شرکت نفت و گاز پارس، در جلسه هفتگی با پیمانکاران پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی، محمد مشکین‌فام مدیرعامل این شرکت با تاکید بر اهمیت زمان عملیات اجرایی و راه‌اندازی واحدهای جانبی و فرایندی پالایشگاه این طرح گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت و راه‌اندازی، باید فعالیت‌های باقیمانده به منظور افزایش راندمان کاری شتاب گرفته و فعالیت‌ها به دستاوردهای جدید تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه اولین ردیف عملیاتی‌شده (ترین چهارم) این پالایشگاه در اسفندماه سال گذشته با حمایت جدی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران و همکاری مضاعف تمامی پیمانکاران در مدار تولید قرار گرفت، گفت: برای تکمیل بخش‌های باقیمانده این پروژه ملی نیز همچنان این حمایت‌ها به قوت خود باقی است و انتظار کارفرمای طرح این است که با مدیریت اصولی زمان و استفاده حداکثری از توان کارکنان، فعالیت‌های باقیمانده پیگیری شود تا ضمن بالا بردن راندمان کار، سایر واحدهای فرایندی در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

در این جلسه، وضعیت ساخت و راه‌اندازی واحدهای جانبی و فرایندی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی با تمرکز بر تکمیل فعالیت‌های باقیمانده در اولین ردیف عملیاتی شده و راه‌اندازی دومین ردیف تصفیه گاز (ترین سوم) این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس، با حضور در بندر راهبردی سیراف پارس، از دومین اسکله صادرات گاز مایع، انبارهای ۴۵ هزارتنی ذخیره گوگرد و اسکله صادراتی درحال ساخت این محصول بازدید و بر آخرین وضع اجرای این برنامه‌ها نظارت کرد.

کلیدواژه

پارس جنوبی

فاز14 پارس جنوبی

شرکت نفت و گاز پارس

سیراف پارس

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها