نفت / شناسه خبر: 147614 / تاریخ انتشار : 1401/4/22 14:21
|

همکاری‌های هلال‌احمر و مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش می‌یابد

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و مسئول نمایندگی هلال‌احمر شهرستان عسلویه در نشستی مشترک بر تقویت همکاری‌های فرهنگی، آموزشی و استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه تأکید کردند.

به گزارش نفت امروز، احمد باهوش، مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال‌احمر گفت: این جمعیت برای حفظ سلامت معنوی و جسمی انسان‌ها تلاش می‌کند و این تلاش در نزد خداوند منان جایگاه بسیار بالایی دارد.

وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با نگاهی مثبت در زمینه تقویت مناسبات بین این دو مجموعه حرکت می‌کند و هلال احمر می‌تواند در موضوع‌های فرهنگی، آموزشی و خدمات امدادی با مجتمع بزرگ گازی کشور همکاری کند و در مقابل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز طبق قوانین و مقررات وزارت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با محوریت سازمان منطقه ویژه، همکاری خواهد کرد. 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این سازمان به موازات وظایف ذاتی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز حضوری فعال دارد و در مواقع لزوم و بروز حوادث غیرمترقبه در کنار دستگاه‌های اجرایی و امدادی امکانات خود شامل نیروی انسانی باتجربه و تجهیزات را به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم به‌کار می‌گیرد.

محمد وفایی، مسئول نمایندگی هلال احمر شهرستان عسلویه نیز در این نشست به تشریح وظایف و مسئولیت‌های این نهاد مردمی به‌ویژه در بحث امداد و نجات در شرایط اضطراری مانند سیل، زمین‌لرزه، حوادث دریایی و کوهنوردی در شهرستان عسلویه پرداخت و از توسعه همکاری با مجتمع گاز پارس جنوبی استقبال کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با گسترش همکاری‌ها در زمینه آموزشی و فرهنگی با مجتمع گاز پارس جنوبی بتوانیم سطح همکاری‌های دوسویه را گسترش دهیم و خدمات ارزشمندی را در صنعت و پارس جنوبی رقم بزنیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این دیدار با پوشیدن لباس جمعیت هلال احمر عضو داوطلب این جمعیت شد.

 

کلیدواژه

پارس جنوبی

هلال احمر

احمد باهوش

عسلویه

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها