نفت / شناسه خبر: 147351 / تاریخ انتشار : 1401/3/17 16:17
|
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب:

قرارگاه جهادی در زمینه مسئولیت‌ اجتماعی تشکیل می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در دیدار با امام جمعه امیدیه با اشاره به فعالیت‌های این شرکت گفت: با برنامه‌ریزی انجام‌شده و تشکیل قرارگاه جهادی بنا داریم با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در رفع نیازمندی‌ها ایفای نقش کنیم.

به گزارش نفت امروز به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، علیرضا دانشی در این دیدار که پس از بازدید از تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری انجام شد، گفت: با توجه به آغاز کار دولت سیزدهم و رویکردهای آن در جهت رفع مشکلات و تنگناها، ان‌شاءالله شاهد تحول در وضعیت کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه امیدوار هستیم با رویکردهای جدید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شاهد نقش و سهم بیشتری در بازار انرژی باشیم، ادامه داد: شرکت نفت و گاز آغاجاری اقدام‌های خوبی در حوزه جمع‌آوری گازهای مشعل در حال انجام دارد و امیدوار هستیم با انجام پروژه‌های تحقیقی و پژوهشی، همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود شاهد رونق در این منطقه باشیم.

بر پایه این گزارش، محمدجواد حسینی‌منش، امام جمعه شهرستان امیدیه در این دیدار اظهار کرد: استان خوزستان مشکلات زیادی دارد که بخشی از آن ایرادهای مدیریتی است و امیدواریم با فضای جدید و تحولی که در کشور به‌وجود آمده شاهد ایجاد تغییرات در جامعه باشیم.

وی با تأکید بر توجه به مناطق پیرامونی تأسیسات، از انتصاب مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری قدردانی و ابراز امیدواری کرد این انتصاب آغازگر حرکتی خوب و رو به جلو باشد.

 

کلیدواژه

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

شرکت بهره برداری نفت و گاز

مسئولیت اجتماعی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها