نفت / شناسه خبر: 137079 / تاریخ انتشار : 1401/2/26 15:54
|
دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی:

تحرک و پویایی صنعت نفت سبب تحول در بخش‌های مختلف کشور می‌شود

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: صنایع نفت و گاز از صنایع پیشران کشور هستند و وقتی صنعت نفت و گاز تحرک و پویایی خوبی داشته باشد این موضوع سبب تحول در بخش‌های مختلف کشور می‌شود.

به گزارش نفت امروز، سعید محمد امروز (دوشنبه، ۲۶ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بازدید از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه امسال نمایشگاه نفت بسیار پرشور و مناسب برگزار شد، گفت: در این نمایشگاه همه فعالان عرصه نفت، گاز و پتروشیمی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و آخرین پیشرفت‌های علمی و فناوری خود را نمایش می‌دهند.

وی به شعار سال (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) اشاره کرد و افزود: صنعت نفت و گاز از صنایع پیشران کشور هستند، وقتی این صنعت خوب حرکت می‌کند و تحرک و پویایی دارد، کل بخش‌های کشور را نیز به حرکت در می‌آورد.

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تأکید بر اینکه باید بیش از گذشته باید به بخش پایین‌دستی صنعت توجه کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه تا بخش‌های میان‌دستی پیشرفت خوبی داشته‌ایم و صادرات انجام می‌دهیم، اما بخش پایین‌دست حلقه مفقوده‌ای است که باید تکمیل شود.

 

کلیدواژه

نفت

صنعت نفت

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پالایش و پتروشیمی

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

سعید محمد

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها