نفت / شناسه خبر: 136931 / تاریخ انتشار : 1401/2/21 12:55
|

برگزاری کارگاه علمی و آموزشی اوپک و تحولات بازار جهانی نفت در نمایشگاه نفت

کارگاه علمی و آموزشی اوپک و تحولات بازار جهانی نفت در حاشیه بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار می‌شود.

به گزارش نفت امروز، کارگاه علمی - آموزشی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) به‌منظور آشنایی با این سازمان، دبیرخانه آن و بررسی آخرین تحولات بازار جهانی نفت و دستاوردهای توافق بیانیه همکاری اوپک پلاس ساعت ۱۰ صبح یکشنبه (۲۵ اردیبهشت‌ماه) در سالن اصفهان نمایشگاه بین‌المللی تهران ‌برگزار می‌شود.

در این کارگاه علمی، افشین جوان، مدیرکل امور اوپک و روابط با مجامع انرژی وزارت نفت و نماینده ملی ایران در اوپک، بهروز بیک‌علیزاده، رئیس دپارتمان مطالعات بازار نفت دبیرخانه اوپک و ماهد الصایغ، کارشناس ارشد روابط عمومی دبیرخانه اوپک حضور دارند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جمعه (۲۳ اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی آغاز به‌کار می‌کند. در این دوره از نمایشگاه که ۱۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند، شرکت‌ها چهار روز فرصت خواهند داشت توانمندی‌ها و تجربیات خود را در بخش‌های مختلف صنعت نفت به اشتراک بگذارند و راه‌های همکاری با یکدیگر را بررسی کنند.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دوشنبه (۲۶ اردیبهشت‌ماه) به‌کار خود پایان می‌دهد.

 

کلیدواژه

نفت

نمایشگاه نفت

اوپک

بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها