نفت / شناسه خبر: 1152 / تاریخ انتشار : 1395/5/17 16:48
|
در ٤ ماه امسال

٢٢٠ هزار مسافر توسط هواپیمایی نفت جابجا شدند

شرکت هواپیمایی نفت در چهار ماه منتهی به مردادماه امسال ٢٢٠ هزار و ٨٠١ مسافر را در مسیر شهرهای جنوبی و مناطق نفتخیز کشور جابجا کرده است.

نفت امروز /نورا... رضایی کنارکی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت با اشاره به این که بیشتر این مسیرها به شهرهای جنوبی و مناطق عملیاتی نفتخیز جنوب و غرب کشور است، اظهار کرد: جابجایی مسافران در چهار ماه منتهی به مردادماه امسال نسبت به پارسال حدود ١٠ درصد افزایش یافته است.

وی در ادامه از دریافت گواهینامه تعمیرات هواپیمای فوکر خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم که با دریافت مجوز و گواهینامه تعمیرات هواپیماهای فوکر از سازمان هواپیمایی، تعمیرات هواپیماهای سبک را در داخل کشور و به دست متخصصان داخلی انجام دهیم تا مانع خروج ارز شود.

کنارکی با بیان این که تلاشهای موثری در زمینه توسعه ناوگان حمل و نقل هوایی نفت انجام شده است، اعلام کرد: ایرلاینهای بین المللی بزرگ خواهان تعامل با هواپیمایی نفت ایران با هدف فروش و ارائه خدمات پشتیبانی هستند که هم اکنون در حال مذاکره هستیم.

عضو هیئت مدیره شرکت هواپیمایی نفت، به ساختارها و چارچوبهای صنعت هوانوردی در ایران اشاره کرد و گفت: در سالهای گذشته با فعالیت مراکز آموزشی هوانوردی این صنعت به توسعه و پیشرفتهای چشمگیری دست یافته است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت با بیان این که تبادل حداکثری اطلاعات و آموزش در صنعت هوانوردی، جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد، افزود: درنظر داریم با همکاری کشورهای دارای فناوریهای کارآمد و روزآمد در صنعت هوانوردی با انتقال دانش، خدمات ایرلاین نفت را توسعه و ارتقا دهیم.

این مقام مسئول، عمده مسیرهای پروازی هواپیمایی نفت را در بازه زمانی یادشده، تهران – اهواز، تهران – خارک، تهران – عسلویه، تهران- آغاجاری، تهران-گچساران و بالعکس برشمرد و گفت: امسال سه پرواز جدید خارجی به مقصد نجف، امارات و ارمنستان راه اندازی شده است.

وی با بیان این که فرصتهای جدید در صنعت هوانوردی و چرخه پروازی ایران امکان توسعه را فراهم می کند، یادآور شد: تحقق این هدف نیازمند ترمیم زیرساختهای عمرانی و زیربنایی اقتصادی است تا هرچه سریعتر بتوانیم به اهداف و برنامه های از پیش تعریف شده دست یابیم.

کلیدواژه

مسافر

هواپیمایی

جنوبی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها