نفت / شناسه خبر: 104858 / تاریخ انتشار : 1398/5/19 15:50
|

هدف‌گذاری برای افزایش تولید پتروشیمی فن‌آوران در سال ۹۸

مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران از رشد ۹ درصدی تولید این شرکت در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ خبر داد و گفت: این شرکت افزایش تولید را برای امسال هدف‌گذاری کرده است.

نفت امروز /محمدجواد بدری امروز (شنبه، ۱۹ مردادماه) در جمع اصحاب رسانه گفت: هرچه تولید محصولات پتروشیمی در کشور افزوده شود، تحریم‌پذیری بیشتر کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به سه واحد متانول، اسیداستیک و منوکسیدکربن در شرکت پتروشیمی فن‌آوران افزود: ۸۰ درصد محصولات این شرکت صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران به رشد ۹ درصدی تولید این شرکت در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ اشاره و تصریح کرد: افزایش تولید بیش از ۹۷۵ هزارتن متانول و ۱۲۰ هزار تن اسیدسیتریک برای امسال برنامه‌ریزی شده است.

بدری، رشد حجم فروش در سال ۹۷ را ۱۳ درصد عنوان کرد و افزود: ارزش فروش صادراتی ۱۱۸ درصد و تناژ صادراتی ۱۸ درصد پارسال نسبت به سال ۹۶ رشد داشته است.

وی با بیان اینکه فروش داخلی نیز ۵ درصد در زمان مذکور افزایش یافته است، ادامه داد: با وجو تحریم‌ها هزینه حمل‌ونقل را در بخش بازرگانی ۶ درصد کاهش داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن‌آوران رشد سود عملیاتی این شرکت را ۲۱۴ درصد و سود خالص را ۱۹۳ درصد در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ عنوان کرد.

شانا

کلیدواژه

محمد جواد بدری

پتروشیمی فن‌آوران

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها