پتروشیمی / شناسه خبر: 178071 / تاریخ انتشار : 1402/11/7 18:30
|

حضور پرشور کارکنان آریاساسول برای اهدای خون

کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول با اهدا خون توانستند رکورد جدیدی در این زمینه در بین سایر شرکت‌های صنعتی کشور ثبت کنند.

نفت امروز /مطابق با روال گذشته (هر سه ماه یکبار) سازمان انتقال خون استان بوشهر با حضور در شرکت پلیمر آریاساسول در تاریخ‌های (دوم و سوم بهمن‌ماه 1402)، اقدام به خونگیری از کارکنان شرکت کرد.

در این دور از فرایند، سازمان انتقال خون استان بوشهر در 3 شیفت (2 شیفت روز و 1 شیفت شب) برای دریافت خون کارکنان آریاساسول اقدام و در مجموع، خون 245 نفر از اهدا کنندگان را دریافت کرد که بر این اساس رکورد دوره‌های قبل شکسته شد.
لازم به ذکر است با اختصاص یک شیفت خونگیری به نوبت شب، برخی کارکنان شب‌کار که تا این دوره موفق به اهدای خون نشده‌ بودند، توانستند برای این عمل خیر و خداپسندانه اقدام کنند و به خانواده سازمان انتقال خون در صنعت کشور بپیوندند که برای این سازمان بسیار حائز اهمیت بود.
بر اساس اعلام سازمان انتقال خون استان بوشهر، پیش از این دریافت خون در سازمان‌های کشور در نوبت شب انجام نشده بود.
تجلیل از اهداکنندگان خون بمبئی
همچنین در این دوره به‌مناسبت 21 دی‌ماه، روز «خون‌های نادر»، مدیران شرکت پلیمر آریاساسول با همراهی سازمان انتقال خون استان بوشهر از مسعود رشیدی، دارنده گروه خونی نادر O- بمبئی، با اهدا لوح و هدایا تجلیل کردند.
با دعوت شرکت آریاساسول، اعضای خانواده این فرد با حضور در شرکت، خون خود را اهدا کردند که قرار است سازمان انتقال خون استان بوشهر نسبت به بررسی نادر بودن گروه خونی این افراد نیز اقدام کند.
به گفته کارشناسان این سازمان در صورت مشابه بودن نوع خون این افراد با فردی که قبلا نادر بودن گروه خونی وی ثابت شده است، می‌توان برای ذخیره خون این افراد به‌منظور استفاده احتمالی در آینده اقدام کرد.
چندی پیش همزمان با روز صنعت پتروشیمی در مراسمی با حضور معاون اجتماعی مدیرکل سازمان انتقال خون کشور، از کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول به‌عنوان سفیران این سازمان با اهدا لوح تقدیر شد و تندیس سرداران گمنام نیز به محمدرضا حیدرزاده مدیرعامل و اردوان فرزین‌پور، مدیر HSE شرکت به‌نمایندگی از تمامی کارکنان اعطا شد.

کلیدواژه

پتروشیمی

آریا ساسول

اهدای خون

عسلویه

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها