پتروشیمی / شناسه خبر: 157924 / تاریخ انتشار : 1402/4/11 18:58
|

قدردانی دکتر شیخان از تلاش های جهادی مدیر عامل پتروشیمی پارس

اعلام آمادگی مدیر عامل پازارگاد برای پشتیبانی کیفی و روز آمد صنعت پتروشیمی

نفت امروز /  در  آغاز دور جدید خدمت رسانی و پشتیبانی از تولید در حوزه صنعت پتروشیمی  منطقه ویژه پارس ، دکتر محمد شیخان مدیرعامل شرکت پازارگاد با حضور در   شرکت‌ پتروشیمی پارس با مهندس مسعود حسنی، مدیر عامل این شرکت دیدار و گفت گو کرد.

در این نشست دکتر محمد شیخان ،  مدیرعامل پازارگاد ضمن قدردانی از  تلاش های جهادی و انقلابی مهندس مسعود حسنی در قریب به دو دهه حضور و فعالیت در منطقه پارس جنوبی از آمادگی همه جانبه شرکت پازارگاد در  پشتیبانی از  صنعت پتروشیمی  و ارایه خدمات مطلوب  با هدف کمک به افزایش تولید و رونق بیش از پیش اقتصاد کشور  در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال رشد تولید و مهار تورم تاکید کرد.
دکتر شیخان در این نشست اظهار داشت: توسعه فعالیتهای  شرکت پازارگاد در منطقه ویژه پارس با تاکید بر گسترش زیرساخت های اقامتی، رفاهی، تفریحی ، ورزشی، فرهنگی و هنری و آموزشی به منظور  رفاه و بهره وری بیشتر  منابع انسانی  با جدیت دنبال خواهد شد.
در این نشست مدیر عامل پتروشیمی پارس نیز  با اشاره به دغدغه های کارکنان و خانواده بزرگ  صنعت پتروشیمی در منطقه عسلویه، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ،از آمادگی شرکت پارس در  هم افزایی با برنامه های پیش بینی شده توسط پازارگاد در تمامی حوزه ها خبر داد.

کلیدواژه

شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد

دکتر محمد شیخان

مهندس مسعود حسنی

پتروشیمی پارس

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها