گاز / شناسه خبر: 157847 / تاریخ انتشار : 1402/3/23 14:09
|
مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

انجام تعمیرات اساسی با توان سازندگان داخل و دانش‌بنیان‌ها در پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی تجهیزات و واحدهای عملیاتی پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی با توان کارکنان پرتلاش این مجموعه و شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان‌ها با موفقیت پایان یافت.

نفت امروزبه گزارش خبرنگار نفت امروز به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمد سعیدیان، در این باره توضیح داد: با استفاده از توان، دانش و خلاقیت نوآورانه سازندگان ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان، تعمیرات اساسی واحدهای کلیدی پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی با هدف افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات پالایشگاه و همچنین حفظ پایداری تولید گاز در فصل زمستان سال جاری مطابق برنامه و با موفقیت انجام شد.

مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: در این بازه زمانی تعمیرات اساسی، هزار و 430 مورد عملیاتی راهبردی و حیاتی با توان 633 نفر از متخصصان و کارکنان پرتلاش در 291 هزار 180 نفر ساعت کاربه ثبت رسید.
سعیدیان درتشریح جزئیات و انجام اقدامات مهم تعمیرات اساسی افزود: کارکنان و متخصصان پرتلاش این مجموعه با توان سازندگان ایرانی توانستند 10 مورد برج، 19 مورد مبدل حرارتی و 41 مورد درام، 4 مورد فیلتر و 169 مورد تجهیزات برقی، 619 مورد تجهیزات ابزاردقیق، 103 مورد رفع نشتی بخار، 87 مورد ولو کنترلی، 106 مورد ولو دستی و 31 مورد شیرهای ایمنی را تعمیر و نوآوری نمایند.
وی با اشاره به نقاط قوت متخصصان، سازندگان داخلی و دانش‌بنیان‌ها در انجام کارهای مهم تعمیراتی پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی یادآور شد: از جمله نقاط قوت در انجام این تعمیرات، برنامه ریزی دقیق جهت انجام 327 مورد حجم کار بوده که نیاز به توقف کلی 4 روزه پالایشگاه داشت و این مهم با تلاش حداکثری نیروهای جوان و متخصصان داخلی عملیات تعمیرات و بهره برداری زودتر از برنامه به پایان رسید.

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی

گاز

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها