پتروشیمی / شناسه خبر: 168036 / تاریخ انتشار : 1402/10/13 11:21
|

تسلیت به همه ایران

در پی حادثه تروریستی امروز شهر کرمان در مسیر زائرین سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی،از سوی دشمنان اسلام و ایران عزیز که منجر به شهادت بیش از صد نفر هموطن بیگناه و ۲۰۰ مجروح شده است. اطلاعیه زیر از طرف مدیر عامل محترم شرکت پتروشیمی خارک صادر گردید:

نفت امروز / در پی حادثه تروریستی امروز شهر کرمان در مسیر زائرین سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی،از سوی دشمنان اسلام و ایران عزیز که منجر به شهادت بیش از صد نفر هموطن بیگناه و ۲۰۰ مجروح شده است.

اطلاعیه زیر از طرف مدیر عامل محترم شرکت پتروشیمی خارک صادر گردید:

دشمنان کور دل ایران اسلامی یک بار دیگر دست به جنایتی هولناک زده و ماهیت سفاکانه خویش را در پیش روی وجدان های بیدار قرار دادند.
...
اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز این حادثه خونین را به محضر امام زمان عج الله تعالی ، رهبری فرزانه انقلاب ، دولت محترم انقلابی و مردم ولایتمدار کرمان و بخصوص کلیه همکاران تلاشگر شرکت پتروشیمی خارک تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای شهدای عزیز علو درجات و همنشینی با اولیا الله و سلامتی و صحت و عافیت برای مجروحین این حادثه خونین و صبر و شکیبایی برای بازماندگان شهدای عزیز از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

عباس کریمی

مدیرعامل شرکت پتروشیمی خارک (سهامی عام)

کلیدواژه

تسلیت

کرمان

پتروشیمی خارگ

حادثه تروریستی کرمان

عباس کریمی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها