پتروشیمی / شناسه خبر: 168035 / تاریخ انتشار : 1402/10/13 20:10
|

پیشرفت پتروشیمی دنا به 82 درصد رسید

باحضور معاون وزیـر نفت عملیات نصب تجهیزات فرایندی و مبدل های حرارتی ساخت ایـران در پتروشیمی دنــا انجام گرفت.

نفت امروز /عملیات اجرایی و نصب تجهیزات فرآیندی و مبدل های حرارتی پتروشیمی دنا روز دوشنبه 11 دی ماه 1402 با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران، حسین هاشمی مدیرعامل دنا و دیگر مدیران ارشد منطقه و در راستای حمایت از شرکت های تولید کننده و دانش بنیان داخلی انجام و عملا پیشرفت این پروژه به 82 درصد رسید.

در ابتدای این عملیات، شاهمیرزایی با ابراز خرسندی از اقدامات صورت پذیرفته در پتروشیمی دنا گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هر گونه کمک و همکاری در خصوص تسریع در فرایند راه اندازی پروژه دنا بوده و از بانک ها و سرمایه گذاران برای ورود به این پروژه نیزدعوت به عمل می آورد.
وی افزود :تا 5 سال آینده می بایست کلیه تجهیزات مورد نیاز پتروشیمی ها داخلی سازی شود‌ و زیرا معتقدیم این مهم به همت تلاشگران ایرانی دست یافتنی است.
در ابتدای این دیدار هاشمی مدیرعامل دنا با اعلام اینکه این شرکت از طرح های اولویت دار دولت است و پس از اتمام عملیات این نصب ها به پیشرفت 82 درصدی می رسد، گزارش کاملی از وضعیت پیشرفت پروژه و همچنین موانع پیش رو ارائه کرد و خواستار مساعدت شرکت ملی پتروشیمی شد.

کلیدواژه

پتروشیمی دنا

پتروشیمی

مرتضی شاهمیرزایی

حسین هاشمی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها