گاز / شناسه خبر: 157994 / تاریخ انتشار : 1402/8/17 19:03
|

پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی افتخار آفرین شد

نفت امروز / معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اهداء لوح از مدیریت پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی تقدیر کرد

پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان سومین پالایشگاه برتر در پیاده سازی نظام مدیریت اچ اس ئی و پدافند غیر عامل، در بین تمامی پالایشگاههای کشور شناخته شد.
بر همین اساس؛ مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند متخصصان و کارکنان پالایشگاه از کسب رتبه سوم در ارزیابی عملکرد اچ اس ئی خبر داد.
کامبیز صفتی مدیر پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کسب عنوان پالایشگاه برتر در همایش سراسری اچ اس ئی صنعت گاز کشور، انتخاب پالایشگاه برتر در سال ۱۴۰۱ و دریافت لوح تقدیر، ماحصل تلاش همکاران بویژه تیم شاخص و نوآور اچ اس ئی این پالایشگاه در حمایت از رشد تولید و تعامل موثر با سایر تیم های عملیاتی پالایشگاه بوده است.
صفتی افزود: بدون تردید دریافت این لوح و قرار گرفتن در بین سه پالایشگاه برتر کشور، مرهون تلاش های خستگی ناپذیر تمامی کارکنان و تنها با همدلی و همراهی مستمر تیم های عملیاتی و پشتیبانی پالایشگاه میسر شده و این لوح به همه همکاران ساعی ما تعلق دارد.
مدیرپالایشگاه پنجم پارس جنوبی در ادامه تاکید کرد: دریافت لوح و انتخاب پالایشگاه برتر در سال 1401 بر اساس ارزیابی ها و ممیزی های دقیق ارزیابان شرکت اصلی در زمینه استقرار نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست و پدافند غیرعامل و رعایت الزامات سیستم های مدیریت اچ اس ئی در محیط کار و توجه به شاخص‌ پاسخگویی به مسئولیت های اجتماعی، عملی شده است.
وی تاکید کرد: انتخاب پالایشگاه پنجم بعنوان سومین پالایشگاه برتر، وظیفه ما را در استقرار و اجرای سیستم مدیریت HSE بیشتر کرده است تا بتوانیم با برنامه ریزی و تلاش همکاران رشد و توسعه بیشتر را تداوم بخشیم.
صفتی با اشاره به اهمیت این پالایشگاه در زنجیره تولید سوخت پاک، اظهارداشت: موفقیت هایی از این دست؛ بلاشک حاصل کوشش و زحمات تمامی کارکنان در بخش های مختلف است و امید داریم کسب رتبه های برتر و این قبیل دستاوردها همیشگی و روزافزون باشد تا بتوانیم خدمتگزار و پاسخگوی خوبی برای مردم شریف کشور باشیم.

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی

HSE

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها