پتروشیمی / شناسه خبر: 157958 / تاریخ انتشار : 1402/6/1 19:25
|

رد پای مافیای فساد برای تغییرات در پتروشیمی مروارید

واکاوی فساد ۲۰ میلیون یورویی در پتروشیمی مروارید

نفت امروز / پس از ایستادگی همه جانبه غلامپور در مقابل فشار ها و شروع فرآیند بررسی پرونده فوق با هدف احقاق حقوق سهامداران پتروشیمی مروارید که بازنشستگان مظلوم صنعت نفت و فرهنگیان سراسر کشور میباشند سناریو حذف این برادر شهید توسط عوامل دخیل در پرونده فوق طراحی میگردد.

به گزارش نفت امروز به نقل از نفت ما، طبق اسناد بدست آماده در زمان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سابق پتروشیمی مروارید قبل از حضور اسدالله غلامپور دو‌ تجهیز کلان توربین و‌کمپرسور زیمنس ، توربو اکسپندر ،(ENO) به میزان توربین زیمنس ۱۶/۰۸۲/۹۲۳ میلیون یورو که مبلغ ۴/۸۲۴/۸۸۲ میلیون یورو به صورت پیش پرداخت شده است و توربو اکسپندر ENO به مبلغ قرارداد ۶/۸۳۵/۰۰۰ میلیون یورو می باشد که ۵/۸۶۸/۰۰۰ پیش پرداخت شده است که متاسفانه بنا به دلایل و تخلفات رخداده از سوی مدیرعامل وقت و هیات مدیره بعد از گذشت مدت طولانی و موعد تحویل تجهیز هیچکدام از کالاهای فوق به پتروشیمی مروارید تحویل نشده است ! و با بررسی دقیق به صورت کامل مشخص می گردد به موارد مندرج در قرارداد هیچگونه توجهی صورت نگرفته است و حتی گفته می شود تجهیز عملا وجود خارجی ندارد.

حال پس از انتصاب اسدالله غلامپور فرد شناخته شده صنعت پتروشیمی ، وی با روحیه فساد ستیزی خود جعبه سیاه پرونده حدود ۲۰ میلیون یورویی پتروشیمی مروارید را باز و کتبا گزارش اقدامات و تخلفات صورت گرفته را به نهادهای نظارتی و سازمان بازرسی کل کشور ارسال نموده است.

بررسی مستندات که در اختیار نفت ما محفوظ است و قابل ارایه به نهادهای نظارتی است نشان می دهد آغاز فرآیند خرید این تجهیز از زمان حضور مدیرعاملی فردی به نام غ.ر. ج که سابقا بنا به دلایلی از پتروشیمی بوشهر که از شرکتهای تابعه وزارت دفاع می باشد عزل شده است اقدام به اجرای فرآیند خرید این دو تجهیز مهم نموده و در ادامه این مسیر اعضای هیات مدیره وقت از جمله ر. ش .م، بوده است.

پس از ایستادگی همه جانبه غلامپور در مقابل فشار ها و شروع فرآیند بررسی پرونده فوق با هدف احقاق حقوق سهامداران پتروشیمی مروارید که بازنشستگان مظلوم صنعت نفت و فرهنگیان سراسر کشور میباشند سناریو حذف این برادر شهید توسط عوامل دخیل در پرونده فوق طراحی میگردد.

این در حالیست که غلامپور کارنامه روشنی در امیرکبیر و کیان به جای گذاشته است.

حال در ادامه این سلسله برنامه ها در اقدامی تاسف بار جمع بندی بر این می گردد که مقدمات حذف اسدالله غلامپور اماده و فردی به نام حمید باقرنژاد (کارمند سابق هلال احمر ایران) بدون سابقه و تخصص مرتبط با صنعت پتروشیمی به سمت رییس هیات مدیره پتروشیمی مروارید و فردی به نام علی روشندل که گفته می شود از دوستان نزدیک غ.ر.ج و توسط وی حمایت می شود بدون کارنامه روشن به سمت مدیرعاملی پتروشیمی مروارید منصوب گردند.

انتظار جدی از دولت مردمی و انقلابی ، و نهادهای نظارتی به ویژه سازمان بازرسی کل کشور و همچنین دکتر صحرایی وزیر آوزش و پرورش به عنوان سهامدار عمده ورود جدی و سریع به این مسئله با اهمیت و جلوگیری از هرگونه تغییر تا آشکار شدن حقایق و برخورد با متخلفان و تضییع کنندگان حقوق سهامداران می باشد.

 

کلیدواژه

پتروشیمی مروارید

اسدالله غلامپور

پتروشیمی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها