گاز / شناسه خبر: 157923 / تاریخ انتشار : 1402/4/10 15:18
|
رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی خبرداد:

در سه ماه نخست سال جاری، 90 هزار نفر ساعت آموزش در مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسید

رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: : اهمیت ذاتی و حیاتی مجتمع گاز پارس جنوبی ایجاب می‌کند تا افزون بر تولید مستمر و پایدار گاز، آموزش سرمایه انسانی خود که جایگاهی ارزشمند و والا دارد را در اولویت نخست قرار داده و در سه ماه نخست سال جار

نفت امروزرامین پوراسماعیل، در این باره بیان کرد: واحد آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی با حرکت به سمت آموزش‌ها و فناوری‌های نو، توانسته است در سه ماه نخست سال جاری بیش از 90 هزار نفر ساعت آموزش در حوزه‌های عمومی، تخصصی و مدیریتی در سراسر پالایشگاه‌ها و ستاد مجتمع برگزار نماید.

رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه پیاده‌سازی آموزش‌های مهم و کلیدی دارای عملکرد درخشانی است زیرا اگر امروز در زمینه تولید گاز و محصولات جانبی، بهره‌‌مندی از نیروهای شاخص و توانمند سرآمد هستیم و به نقطه مطلوبی رسیده‌ایم، نتیجه‌ی برگزاری همین کلاس‌های متعدد آموزشی می‌باشد.
وی گفت: در سه ماه نخست سال جاری بیش از 52 هزار نفر ساعت آموزش ویژه کارکنان رسمی، 3 هزار نفر ساعت آموزش ویژه کارکنان قرارداد مستقیم و 35 هزار نفر ساعت آموزش‌های مختلف نیز در جهت توانمندسازی نیروهای پرتلاش پیمانکاری در این مجموعه به ثبت رسیده است.
پوراسماعیل در ادامه خاطرنشان کرد: واحد آموزش توانسته است در سایه همدلی و خرد جمعی بیش از 200 دوره، همایش و کارگاه آموزشی نیز برنامه‌ریزی و اجرایی نماید که این آمار نشان از اهمیت بالای آموزش در سطح مجتمع گاز پارس جنوبی دارد.
وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزش بدو استخدام بیش از 25 هزار نفر ساعت اموزش ویژه‌ی 56 نفر از کارکنان جدیدالاستخدام جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در محل مجتمع به میزبانی مراکز آموزش شرکت ملی نفت محمودآباد و اصفهان از دیگر اقدامات مهم واحد آموزش مجتمع در سه ماه نخست سال 1402 می‌باشد.
پوراسماعیل گفت: در همین بازه زمانی بیش از 17 هزار نفر ساعت آموزش نیز ویژه کارکنان تبدیل وضعیت مشمولین ایثارگر بند "دال" نیز با موفقیت اجرایی گردید.
رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به شروع فصل تعمیرات اساسی سال 1402 در سراسر پالایشگاه های مجتمع تصریح کرد: در جهت آموزش و ارتقاء سطح توان و دانش نیروهای تعمیرات اساسی در سه ماه نخست سال جاری بیش دو هزار 200 نفرساعت آموزش ویژه کارکنان و متخصصان تعمیرات اساسی پیاده‌سازی و اجرای شده است.
 

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

رامین پوراسماعیل

نیروی انسانی

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها