گاز / شناسه خبر: 157904 / تاریخ انتشار : 1402/4/2 22:04
|

مجتمع گاز پارس جنوبی آماده همکاری با بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر است

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجموعه با نگاه مثبت، در راستای افزایش تعامل و همکاری مشترک آماده هرگونه همکاری با بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر است

نفت امروز / مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجموعه با نگاه مثبت، در راستای افزایش تعامل و همکاری مشترک آماده هرگونه همکاری با بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر است.

احمد باهوش روز پنجشنبه (یکم تیرماه) در نشستی با آزاده میروکیلی مدیر بنیاد نخبگان استان بوشهر و هیات همراه اظهار کرد: به‌منظور بهره‌برداری از ظرفیت نخبگان استان بوشهر و گسترش سطح تعامل و همکاری مشترک بین مجتمع گاز پارس جنوبی و بنیاد ملی نخبگان با رویکرد استفاده از توان و دانش فناورانه جوانان در عرصه صنعت ظرفیت و آمادگی بسیار خوبی وجود دارد.
وی بیان کرد: درب تمام پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی به روی بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر باز است و انتظار می‌رود نخبگان و استعدادهای برتر این استان با حضور در بزرگترین مرکز تولید گاز کشور در مسیر تحول، رشد و شکوفایی این مجموعه حرکت کنند.
باهوش ادامه داد: در سایه تعامل و همکاری و نشست‌های تخصصی، نیازمندی‌های دوطرف باید به صورت کامل شناسایی شود و در آینده بسیار نزدیک تفاهمنامه‌ همکاری بین مجتمع گاز پارس جنوبی و بنیاد ملی نخبگان استان بوشهر منعقد شود.
وی عنوان کرد: نیروی انسانی جوان و باانگیزه و البته کاربلد مهمترین دارایی و مهمترین ذخیره کشور برای دستیابی به پیشرفت و توسعه است و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی در جهت خدمت به جوانان نخبه، خلاق و با استعداد استان بوشهر آمادگی کامل دارند.
باهوش افزود: یکی از راهکارهایی به حرکت درآورنده چرخه‌ علم و فنّاوری و حمایت از نخبگان حضور پویا و فعال جوانان نخبه در شرکت‌های سازنده و دانش‌بیان است که این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی افزود: در حال حاضر مجتمع گاز پارس جنوبی با بیش از ۱۰۰ شرکت دانش بنیان همکاری و تعامل دارد و از توان و دانش جوانان نخبه استفاده می‌کند.

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

احمد باهوش

بنیاد علمی نخبگان

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها