گاز / شناسه خبر: 157894 / تاریخ انتشار : 1402/3/30 11:52
|
رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل خبرداد:

دوره آموزشی" بهره‌برداری از سامانه عملکرد مهندسی بهداشت" در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از برگزاری دوره آموزشی کار با سامانه مدیریت عملکرد مهندسی بهداشت در بزرگترین پایتخت تامین گاز کشور خبر داد.

نفت امروز / محمد مسعودنیا، در این باره بیان کرد: در راستای بهره‌برداری مناسب از سامانه مذکور و اشنایی با نحوه‌ی استفاده از آن، دوره آموزشی" بهره‌برداری از سامانه عملکرد مهندسی بهداشت" در بازه زمانی دو روزه ( یکشنبه و دوشنبه 29 و 30 خردادماه) در سالن جلسات پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف مهم برگزاری دوره آموزشی در این مجموعه تصریح کرد: هدف از ایجاد سامانه عملکرد مهندسی بهداشت در مجتمع، بهینه‌سازی، جمع‌آوری و استفاده از داده‌های بهداشت شغلی و شعار روز جهانی 2017 بهداشت حرفه‌ایی و همچنین حفظ و ارتقاء سطح سلامت کارکنان می‌باشد.
مسعودنیا در ادامه گفت: این سامانه با جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مهندسی بهداشت شامل مواجهات شغلی در پروفایل کارکنان، شرایط ویژه شغل، اطلاعات سلامت شغلی و عمومی کارکنان، اهداف و برنامه‌های میان مدت مهندسی بهدشت و پردازش این اطلاعات زمینه را برای بهره‌برداری کارکنان بهداشت و روئسای اچ اس‌ئی از اطلاعات تحلیل شده و ارائه اقدامات کنترلی و پیشگیرانه برای حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان صنعت نفت فراهم می‌نماید.
به گفته‌ی رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، تبیین روند ایجاد و توسعه سامانه مدیریت عملکرد و همراهی مجتمع گاز پارس جنوبی، پالایشگاه فجر جم و پارسیان یکی از موارد مهم در بهره‌برداری از این سامانه می‌باشد.
گفتنی است دوره آموزشی " بهره‌برداری از سامانه عملکرد مهندسی بهداشت" با حضور کارکنان اداره کل اچ‌اس‌ئی وزارت نفت، روئسای اچ‌اس ئی و مسئولین و کارکنان بهداشت مجتمع گاز پارس جنوبی، جم و پارسیان برگزار گردید.
 

کلیدواژه

مجتمع گاز پارس جنوبی

پدافند غیرعامل

سامانه عملکرد مهندسی بهداشت

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها