گاز / شناسه خبر: 12618 / تاریخ انتشار : 1396/1/26 19:13
|
مهندس فرهنگ خبر داد:

برگزاری 320 عنوان دوره آموزشی کوتاه مدت تخصصی در شرکت پالایش گاز فجر جم

هادی هاشم زاده فرهنگ از برگزاری 320 عنوان دوره آموزشی کوتاه مدت تخصصی داخلی درشرکت پالایش گاز فجر جم در طول سال 95 خبر داد که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

نفت امروزهادی هاشم زاده فرهنگ از برگزاری 320 عنوان دوره آموزشی کوتاه مدت تخصصی داخلی درشرکت پالایش گاز فجر جم در طول سال 95 خبر داد که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است. مهندس فرهنگ گفت: در همین مدت 275 نفر از کارشناسان شرکت نیز در 83 عنوان کارگاه آموزشی کوتاه مدت و 12 سمینارعلمی تخصصی خارج ازپالایشگاه شرکت کردند.

وی ادامه داد: نفر ساعت آموزش کارکنان رسمی در سال 95  بیش از 96 نفرساعت بوده است که نسبت به سال گذشته ، 6 درصد افزایش داشته است و از طرفی ساعت آموزشی برای تمامی کارکنان رسمی ، قرار داد مستقیم ، پیمانکاران و کارآموزان دانشگاهها به 5720366  ساعت رسیده است که نسبت به سال گذشته 16 درصد رشد داشته است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم تصریح کرد :  پذیرش 237 نفر از کارآموزان دانشگاه های سراسر کشور که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 25درصد رشد داشته است ، بخش دیگری از فعالیت هایی بوده است که در راستای تعامل سازنده  با محیط پیرامون برنامه ریزی شده است.
     وی افزود: آمادگی جهت ایجاد بستر مناسب برای رسیدن به رویکرد استراتژی محور در شرکت و حرکت به سوی سازمانی یادگیرنده با الگو برداری از مراکز آموزشی بزرگ صنعت نفت کشور مانند مرکز آموزشی فنی و تخصصی اصفهان و مجتمع آموزشی نفت محمود آباد جهت زمینه سازی برای استقرار استانداردISO29990 و  ایجاد مدیریت دانش درپالایشگاه ، با توجه به میانگین سنی بالای همکاران که به زودی شاهد بازنشستگی تعداد قابل توجه ای از افراد با تجربه خواهیم بود و کمک به اجرای طرح جانشین پروری که در حوزه منابع انسانی در حال پی گیری است از دیگر وظایف مهم اداره آموزش شرکت محسوب می شود که انتظار می رود در سال جاری برنامه ریزی مناسبی برای آن صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم اظهار داشت: انتظار ما از اداره آموزش تاکید بر سطوح چهارگانه اثر بخشی برای       دوره های برگزار شده بویژه سطح نتایج برای دوره هایی است که قابلیت دسترسی به این سطح از اثر بخشی را دارند. همچنین این اداره وظیفه دارد با حضورموثر در کمیته آموزشی شهرکها به ارتقاء کیفیت و استاندارد سازی مدارس شهرک پارس جم نیز کمک کند و استفاده حداکثری از پتانسیل آموزشگاه شهید بهشتی جم ، جهت استفاده بهینه از امکانات شرکت ملی گاز ایران و جلوگیری از موازی کاری جزء وظایف مهم اداره آموزش می باشد.
وی در ادامه اظهارات خود از اداره آموزش شرکت پالایش گازفجرجم به خاطر برنامه ریزی منسجم و اجرای صحیح و کامل الگوهای آموزشی بین المللی استاندارد ISO10015 که این مهم در تمدید شدن گواهی نامه استاندارد از سوی شرکت IMQ  ایتالیا در سال گذشته کاملا مشهود بوده است ، ایجاد نرم افزار تحلیل مشاغل جهت دسترسی سریع و با دقت به نیازهای آموزشی پرسنل بر اساس استخراج شایستگی های شغلی ، محاسبه و بررسی  بازگشت سرمایه دوره های آموزشی برگزار شده ROI)) تا بتوانند بطور مداوم توانایی خود را جهت ارائه خدمات بهتری که  منجر به افزایش  اثر بخشی دوره های آموزشی  و کاهش کلی هزینه های آموزش می گردد را اندازه گیری کنند ، هماهنگی با آموزش ستاد شرکت ملی گاز ایران جهت برگزاری دوره های آموزشی بین المللی ویژه شرکت ملی گاز ایران در جهت افزایش دانش و مهارت همکاران و برگزاری   کارگاه های آموزشی در واحد  همکاران متقاضی به جهت کاهش غیبتها و اثر بخشی بیشتر تشکر کرد

کلیدواژه

هادی هاشم زاده فرهنگ

فجر جم

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها